Ni får fan hitta en egen amrekan... räcker det inte med Döfaauuoow?
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Hur fan kan Saviano ha Löven hjärta?
Första året han spelar utanför nord amerika, spelar med hjärta i växjö hela året. Men tänker "hmmm löven är i mitt hjärta, där vill jag bo bland isbjörnarna"?
#54 wrote:Hur fan kan Saviano ha Löven hjärta?
Första året han spelar utanför nord amerika, spelar med hjärta i växjö hela året. Men tänker "hmmm löven är i mitt hjärta, där vill jag bo bland isbjörnarna"?
Inte desto mindre ryktas det allt oftare att han har ett....lövenhjärta
johannes.. glöm det.. den enda IK-spelaren som skulle kunna platsa är Jaensson.. För övrigt är jag riktigt besviken att Håkansson inte får nytt kontrakt
Han var en av IK:s bästa spelare i år enligt mig.. Fan det här känns inte bra
IK Oskarshamn kommer alltid vara underskattade hur bra det än går..
Jag hade samma kännsla som dig Viktoriko sen den femma som jag togn ut tog jag nog mer ut på känn dom sista fem omgångarna kanske då IK var som formstarktast vi hade en för lång dal denna säsongen helt enkelt samt en tränare som tydligt inte visste vad han sysslade med. Det blir dock intressant att se vad som trillar in i eftermiddag då nyflörvärven ska vara klara troligtvis så blir det ungtupparna från Olofström men det ryktas ju också om elitspelare från sm liiga hoppas dock att dom väger mer än 70 pannor...Vi vill inte ha en ny Kenig
Jo de e nog det jag satte ihop det i all hast kom på att Ahlbrandt kunde få vara med också på nått hörn nånstans. Annars så är det nog så att jag är IK frälst därav alla IK spelare, just nu så sitter jag och hoppas på att Jaensson antar det kontraktsförslag han har fått av IK...
Troligtvis så kan det vara så, det är väldigt många spelare i väldigt många lag som varigt bra knappt några som falligt ur ramen undrar om det går att kolla stats på det? Vilka femmor i lagen som gjort mål på vilka under hela säsongen tror nog nästan att alla femmir i alla lagen har gjort mål på varandra...Säkert finns det undantag men ändån...Undrar när IK släpper infon om vilka nyförvärv det blir idag...Nyfiken...
Malul wrote:vi måste nog starta en tråd med naminsamlingar här med för att visa att vi minsann inte släpper taget om vår superstar sådär lätt!
Finns ju redan en namnlista.Bara att slänga in ett par 20 lappar i månaden så får man sitt namn på lakers hemsida för att bevisa att man vill ha superstar kvar
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Räven wrote:Vilket simpelt läga att hamna i mitt i kvalet, men ersättaren kan vara en grym injektion
Eller så kan det bli tvärtemot. Kan han ha bristande motivation för att han vill komma ut ur garderoben att han ska träna Växjö Lakers HC nästa säsong ?