Kristianstaresa????????

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Post Reply
erok
c/o LL´s Forum

Kristianstaresa????????

Post by erok »

Blir det någon buss till Kristianstad :?: I så fall undrar jag om inte bussen sskulle kunna köra innom Älmhult.Om svaret blir ja så vill jag ha Hjälp med ett 30tal flygblad som jag kan sätta upp på skolor och i Affärer. på detta sätt kan det bli lättare för mig att jobba.Jag kan göra flygbladet men har inte tillgång till en kopieringsapparat. Priset kunde vara samma som för medlemmar som åker från växjö
anderzon
c/o LL´s Forum

Post by anderzon »

Bussen till Kristianstad Söndagen 17/11 avgår från stationen 14:00 och från ishallen vid 14:10...

Om bussen kan göra en avstickare till Älmhult och kan inte jag svara för. Det får du ta med Putte som ansvarar för bussresorna. Om det blir aktuellt med buss via Älmhult, så trycker vi upp flygbladen åt dig i god tid.

FORZA LAKERS & LAKEJERNA!
alfax
c/o LL´s Forum

Post by alfax »

PeR , hur kör du till Kristianstad, jag kör alltid närmaste vägen ,och rätta mig om jag har fel ,men då blir det ingen avstickare om Älmhult .Vi kanske skulle skapa en skola inom geografi inom Lakejerna. ( Ja se dagens ungdom inget får de lära sig i skolan.) utan de fodras äldre Lakejer för att de ska få reda på hur det förhåller sig i den stora Världen.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
alfax
c/o LL´s Forum

Post by alfax »

alfax wrote:PeR , hur kör du till Kristianstad, jag kör alltid närmaste vägen ,och rätta mig om jag har fel ,men då blir det ingen avstickare om Älmhult .Vi kanske skulle skapa en skola inom geografi inom Lakejerna. ( Ja se dagens ungdom inget får de lära sig i skolan.) utan de fodras äldre Lakejer för att de ska få reda på hur det förhåller sig i den stora Världen.
Nu är jag väldigt nära att bli forum proffs.
alfax
c/o LL´s Forum

Post by alfax »

oj,oj .Jag blev det på den kommentaren.

Hjärtliga gratulationer Alfax, nästa milstolpe är 200 :)
//Snoken
Per Carlsson
c/o LL´s Forum

Post by Per Carlsson »

alfax wrote:PeR , hur kör du till Kristianstad, jag kör alltid närmaste vägen ,och rätta mig om jag har fel ,men då blir det ingen avstickare om Älmhult .Vi kanske skulle skapa en skola inom geografi inom Lakejerna. ( Ja se dagens ungdom inget får de lära sig i skolan.) utan de fodras äldre Lakejer för att de ska få reda på hur det förhåller sig i den stora Världen.
Varför fråga du mig detta Alf. Det var nog menat till Erok, eller ?
alfax
c/o LL´s Forum

Post by alfax »

Förlåt mig PeR, det var menat till Anderzon, jag trodde han kunde geografin bättre, men man kan inte fodra allt,.Trevlig helg Anderzon.
Boomer
Forumdemon

Post by Boomer »

Anderzon>> Bara du hittar till lakerdome så blir vi glada.... :wink:

Men domaren blir nog inte ledsen om du går vilse :P
[size=150][b]HOCKEY ÄR TOKSKOJ[/b][/size]
sorren
Forumproffs

Post by sorren »

Alfax, du måste hjälpa mig eftersom du tydligen är mest hemma på hur man bäst tar sig till Kristianstad. Min fråga är enkel, hur kör du själv till Kristianstad snabbast om du inte tar vägen förbi Älmhult, Osby osv. Det måste enligt mitt sätt att se det vara det absolut bästa alternativet, för att köra via Tingsryd (vilket inte bara ibland kan vara otrevligt) och Olofström och neråt tar längre tid. Men det är klart, det finns ett gammalt visdomssätt som säger "stöt dig aldrig med en silverräv"
:) :) :) :) :)
alfax
c/o LL´s Forum

Post by alfax »

Sorren ,har du missuppfattat , jag anser, vilket jag påpekat att bästa sättet är via Älmhult. Det där med silverräv tar jag privat med dej.
alfax
c/o LL´s Forum

Post by alfax »

Sorren ,har nu läst igenom mitt första inlägg i denna debatt och kommit underfund att den kan vara dubbeltydig.Så helt fel ute var du inte ,men min mening är att man åker via Älmhult.
sorren
Forumproffs

Post by sorren »

Det är bra att vi är överens, jag lägger ner detta nu och knyter istället tummarna för att Växjös stolthet inte drabbas av hybris uppe i Mölndal, ha det bra affe! :lol: :lol: :lol:
anderzon
c/o LL´s Forum

Post by anderzon »

Hur är det med geografin Alfax? :wink:
erok
c/o LL´s Forum

Post by erok »

Var det inte jag som frågade :?: :roll: :lol:
alfax
c/o LL´s Forum

Post by alfax »

Anderzon ,du frågade hur det var med geografin ,ja än stämmer det jag lärde mej för länge ,länge sen , det var sorren och jag som missuppfattade varandra, nu är vi helt överrens, det blir ingen avstickare över Älmhult.Erok det kommer att lösa sej.
Post Reply