Ok!
Väntade mig inte att vår "Kämpe" skulle försvinna, men...
NU höjs Hockeytemperaturen ett antal hundra grader till.
Får vi behålla stommen i laget samt krydda med några KVALITETS -SPELARE och en tränare som även håller laget coolt då det är mindre än 20 sekunder kvar av ett avgörande Play off 2, ja, då är jag nöjd!
Hoppas denna vår och sommar går fort så att man snart får komma "hem" igen...
OBS!
TACK Kempe för en klart godkänd tid i VLH.
Hockey är härligt!
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Hockey är härligt!
Har sett hockey i Växjö sedan 1967...
-
- Forumterrorist
Kallar man sig för H.Nygren då är man på hal is....om man säger. Honom vill vi inte ha tillbaka.........Lasse Lindgren va kung men Håkan va........
.
Denna raden gör mig konfunderad: "Hoppas denna vår och sommar går fort så att man snart får komma "hem" igen... "

Denna raden gör mig konfunderad: "Hoppas denna vår och sommar går fort så att man snart får komma "hem" igen... "
Last edited by Lakers00 on 2 March 2007, 21:05, edited 1 time in total.
-Vill ni se Hockey med fart? Växjö HC såklart!!-
...men Nygren var väl ok med tanke på vad Lakers behövde just då?
OK, han skulle inte funka idag, men personligen tror jag att han styrde skutan mot allsvenskan så gott han kunde...
Därför känner jag att det som nu håller på att hända på tränarsidan SKULLE kunna vara ett genidrag!
Kempe har gjort ett bra jobb, men det är inte omöjligt att ett nytt namn lyfter oss ett par steg till.
OK, han skulle inte funka idag, men personligen tror jag att han styrde skutan mot allsvenskan så gott han kunde...

Därför känner jag att det som nu håller på att hända på tränarsidan SKULLE kunna vara ett genidrag!
Kempe har gjort ett bra jobb, men det är inte omöjligt att ett nytt namn lyfter oss ett par steg till.
Har sett hockey i Växjö sedan 1967...