Regelfråga.
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Regelfråga.
Om det är oavgjort vid ordinarie matchtid i Play-off spelar man då 5 min förlängning och om det fortfarande då är oavgjort fortsätter man till första målet görs??
Jag har en aning om det sistnämnda men är inte säker.
Jag har en aning om det sistnämnda men är inte säker.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Om dem inte har ändrat på reglerna dem senaste åren så spelar man ändan tills första målet görs..Om ni hamnar i det läget så kan ni alltid försöka siktar in er på svenska rekordet som Troja innehar mo Bofors i play-offet 2001
..Glömmer aldrig den matchen, den var till och med på Tv4 sportens kanon och kalkon lista
....

-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
http://stats.swehockey.se/online/33/901 ... efault.htm
92-38 i skott. Sjätte perioden: 27-4
I Trojas lineup ser man "kändisar" som Pär Arlbrandt, Patrik Ross, Andreas Andersson och Morten Green.
I Trojas lineup ser man "kändisar" som Pär Arlbrandt, Patrik Ross, Andreas Andersson och Morten Green.
Japp, viss vann troja matchen
...Mika Välilä stänkte upp pucken i krysset bakom Boforsmålvakten i början av den 8:e perioden. Man kan ju tänka sig hur trötta spelarna var när man själv var helt slut i benen efter att ha stått upp i närmare 5 timmar!!! Det bästa minnet från den matchen är nog ändo när Patrik Ross åker fram och krama om Boforsmålvakten efter att han hade släppt in det avgörande målet rätt så billigt
...Matchen spelades en onsdagskväll och slutade lite efter ett på natten! jobbigt med tanke på att det var arbetsdag efter
..

-
- c/o LL´s Forum
Nu när vi satte in oss i eran match mot bofors kanske du kommer förbi lakerdome imorgon och ser playoff matchen ?röd-vit wrote:Tackar för länken!!Titta vem det var som gjorde assist till Bofors målQrax wrote:http://stats.swehockey.se/online/33/90121013_frame_default.htm
I Trojas lineup ser man "kändisar" som Pär Arlbrandt, Patrik Ross, Andreas Andersson och Morten Green...

Imorgon ska det koka!!!
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- c/o LL´s Forum
Många kändisar i den matchen. Några av trojas främsta har ju uppmärksammats men spelare som Kåberg, Wessner, Thermell, F Eriksson, Näslund, C Steen, Thelander, Yngvesson, Johan Olsson och sist men inte minst Grizzly Eriksson i kassen är ju verkligen still going strong och skulle bli ett riktigt vasst allsvenskt lag idag.
Småland- been there, done that.
Aja, men det är ju i princip bara klassiska spelare i allsvenskan dom där säsongerna. Frågan är dock om inte Hammarby tillhörde dom bättre med lirare som Oduya, Samuelsson, Holmqvist, Tim Eriksson, Paulsson etc. Eller LHC med en handfull blivande storspelare (Emvall, Skröder, Franzen osv.)BJ-GSU wrote:Många kändisar i den matchen. Några av trojas främsta har ju uppmärksammats men spelare som Kåberg, Wessner, Thermell, F Eriksson, Näslund, C Steen, Thelander, Yngvesson, Johan Olsson och sist men inte minst Grizzly Eriksson i kassen är ju verkligen still going strong och skulle bli ett riktigt vasst allsvenskt lag idag.
Men visst, det var många bra allsvenska lirare den matchen, med betoning på allsvenska.