Nästa hemmamatch.... Hammarby
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
- Lakejer115
- Forumproffs
Nästa hemmamatch.... Hammarby
.....går jag enbart på,för att jag köpt säsongskort.
Annars hade jag inte gjort det..!!!!!!!!!
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
Jag stack på huddingematchen för att de skulle vända - oj va fel ja hade
Jag gick på boforsmatchen för att se de vända - oj va fel ja hade
ja gick på NH matchen för att det äntligen skulle vända - oj va fel ja hade
ja gick på ARBOGA matchen för att se det vända- OJ va fel jag hade.
Jag åkte till Nybro för att se det vända - FYFAN VA FEL JA HADE!!!!!!.
Och det dummaste är att ja kommer gå såväl på hammarby som matcherna efter den.
Det känns som om vi ska hoppas att lagen under oss inte plockar poäng än lagen över oss , börjar bli riktigt orolig nu
Jag gick på boforsmatchen för att se de vända - oj va fel ja hade
ja gick på NH matchen för att det äntligen skulle vända - oj va fel ja hade
ja gick på ARBOGA matchen för att se det vända- OJ va fel jag hade.
Jag åkte till Nybro för att se det vända - FYFAN VA FEL JA HADE!!!!!!.
Och det dummaste är att ja kommer gå såväl på hammarby som matcherna efter den.
Det känns som om vi ska hoppas att lagen under oss inte plockar poäng än lagen över oss , börjar bli riktigt orolig nu
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
- Lakejer115
- Forumproffs
-
- Forumamatör
-
- c/o LL´s Forum
På söndag ska jag till lakerdome för att se en vinst. Vinner laget tycker jag vi kan sjunga ut dem efter matchen me tanke på den djupa svackan vi är i. Längesen vi sjöng laget till 3 poäng nu är det dags igen.
KROSSA BAJEN
KROSSA BAJEN
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Bättre läge än såhär får inte lakers Almtuna möter SSK och NH tar emot Leksand i nästa omgång.
Sådana här lägen känner man ju igen sedan innan och hur har det gott??
Jaja, jag vägrar ge upp så nu tar vi oss i kragen för sista gången alla lakejer och försöker få liv i det halvdöda playofftåget.
Alla till hallen på söndag!
Sådana här lägen känner man ju igen sedan innan och hur har det gott??

Jaja, jag vägrar ge upp så nu tar vi oss i kragen för sista gången alla lakejer och försöker få liv i det halvdöda playofftåget.

Alla till hallen på söndag!
- Åryd Lakej
- Forumdemon
Re: Nästa hemmamatch.... Hammarby
Då kostar det ju inget att stanna hemmaLakejer115 wrote:.....går jag enbart på,för att jag köpt säsongskort.

Nä nu taggar vi igång....nu är vi ett steg närmre segern

-
- Inaktiverad användare
Ruskig Match, Hammarby har ingenting att förlora ,Lakers har ALLT att förlora, säsongens hitills viktigaste Match.
Minns förra matchen där skickliga snabba Hammarbyspelare for fram över isen som kamikazepiloter utan någon som helst struktur, förmodligen gör de samma sak igen, VAD gör Lakers?
Minns förra matchen där skickliga snabba Hammarbyspelare for fram över isen som kamikazepiloter utan någon som helst struktur, förmodligen gör de samma sak igen, VAD gör Lakers?
In Hinkum Veritas
-
- c/o LL´s Forum
förväntar mig inget finlir och skönspel eller överlägsenhet. vill bara plocka hem 3 poäng. Första vinsten efter en djup svacka brukar vara riktigt knapp . så om vi vinner med 2-1 eller 7-0 spelar ingen roll bara vi gör jobbet.
-
- c/o LL´s Forum
På söndag ska vi bara vinna. Många kanske inte håller med mig men ja tycker att stundtals var det helt ok mot VIK på bortaplan. Vik är som sagt 3a i tabellen och när vi är ur form så var det ändå helt ok. Litet fall frammåt helt klart.
Nu på söndag kör vi så det ryker och även från läktarhåll. Bara vi vinner ska jag jubla som aldrig förr
Nu på söndag kör vi så det ryker och även från läktarhåll. Bara vi vinner ska jag jubla som aldrig förr
-
- c/o LL´s Forum
- Åryd Lakej
- Forumdemon
Självklart är det ett stort steg!men inte omäjligt.Räven wrote:Det är ett stort steg att kliva in i ES och det är vi inte i närheten av, ens när vi spelar på topp, men vi kanske är på väg åt rätt håll och det är väl bra.
Visionen är ju 2011,tycker detta är en bra målsättning,hade ni nu frågat för ca 5-6 veckor sedan så hade ingen sagt att dettta var ngn omöjlighet....
Lessen men hur gärna man än vill är det nog helt omöjligt. Det finns inte organition, spelare, ekonomi, sponsorer och inte minst arena för detta. Det skulle vara helt fantastiskt men inom 10 år = knappastÅryd Lakej wrote:Självklart är det ett stort steg!men inte omäjligt.Räven wrote:Det är ett stort steg att kliva in i ES och det är vi inte i närheten av, ens när vi spelar på topp, men vi kanske är på väg åt rätt håll och det är väl bra.
Visionen är ju 2011,tycker detta är en bra målsättning,hade ni nu frågat för ca 5-6 veckor sedan så hade ingen sagt att dettta var ngn omöjlighet....
Jaha, och hur många var det som trodde att Lakers skulle vara i Allsvenskan 2005 och fortfarande vara kvar 2007.
Snacka inte om att vi inte har nått tidigare målsättningar, så det är ingen omöjlighet.
Man måste ju ha en framtidstro, annars är det ju lika bra att lägga ner verksamheten.
Snacka inte om att vi inte har nått tidigare målsättningar, så det är ingen omöjlighet.
Man måste ju ha en framtidstro, annars är det ju lika bra att lägga ner verksamheten.
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Det ÄR pappa som bestämmer!
För att återgå till tråden, så kan jag bara hålla med Janne Gunnarsson, när han i "tre mot fem" sa, vinner inte Lakers på söndag mot Hammarby så är det en jättekris i laget.
Likaså sa han, att det är nu som Kempes orutin i dessa sammanhang kan vara avgörande. Vi får väl hoppas att han trots orutin, klarar av att vända den kantrande skutan.
Likaså sa han, att det är nu som Kempes orutin i dessa sammanhang kan vara avgörande. Vi får väl hoppas att han trots orutin, klarar av att vända den kantrande skutan.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
-
- c/o LL´s Forum
På söndag vänder det. Killarna är sugna nu hoppas jag. vi ligger delad sista plats om man utgår från de 5 senaste matcherna..
http://sportplock.se/
http://sportplock.se/