Skaffa dig ett eget namn din j-a gam.
Vem är det som drar Buckshot i smutsen?
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
Lakers suger
Vem är det som drar Buckshot i smutsen?
Det är såå lågt att sno ngn annans namn
Last edited by Lakers suger on 1 April 2003, 21:46, edited 1 time in total.
Jag har svårt för Tingsryd pga av deras brist på ödmjukhet (vilket vi i Lakers sprudlar av), spridande av konspirationsteorier och kultur. Det är dock Nybro jag tycker minst om. Hatar gör jag ingen förening.
Edit: Efter att ha tänkt en minut så kan nog Nybro vara en kvalificerad kandidat...(a-laget)
Edit: Efter att ha tänkt en minut så kan nog Nybro vara en kvalificerad kandidat...(a-laget)
Är du så dum att du döper dig till Lakers suger istället för Buckshot så får du skylla dig själv om någon annan tar det 
Du kan ju alltid heta bukskott
Du kan ju alltid heta bukskott
Last edited by Snoken on 1 April 2003, 22:30, edited 2 times in total.
Iofs, att "sno" ett såpass välkänt nick i hockeyforumkretsar som "buckshot" trots allt är är kanske inte så genomtänkt det heller.
och varför skulle man vilja det?
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
- LaKaj
- Forumdemon
Jag övervägde om jag skulle rösta på Taif eller Nybro, men rösten föll på Nybro då jag riktigt kände efter. Det var ffa när de försökte krossa Nolan den 11/3 2001 som fällde avgörandet. Men visst har man goa minnen från den matchen också. Vi vann ju med 6-3 och Nisse gjorde ett mål och en assist!
Den matchen hör till en av mina favoriter i Lakers historia!
----- Växjö Lakers, Sveriges stolthet!-----
Är inte hata ett väldigt starkt ord?
Kan man hata en annan människa för att dom har fel färg på sin tröja?
(Med Buttstop är jag inte förvånad men...)
Om inte dom andra lagen kom så blev det ju ingen match, eller hur!
Sedan att det finns känslor mot andra lag som mot ex. TSOS för att vi ansåg att dom spelade fult, eller Nybro för att dom är ....... hmmm, Nybro. (jag kom inte på någon bättre anledning!)
Det är helt i sin ordning med känslor i derby matcher men hata, nej det gör jag inte
Ingen vill väl förlora men det gör oxå mer eller mindre ont när man förlorar en match. Mot Troja, TAIF och Nybro svider det extra mycket.
Kan man hata en annan människa för att dom har fel färg på sin tröja?
(Med Buttstop är jag inte förvånad men...)
Om inte dom andra lagen kom så blev det ju ingen match, eller hur!
Sedan att det finns känslor mot andra lag som mot ex. TSOS för att vi ansåg att dom spelade fult, eller Nybro för att dom är ....... hmmm, Nybro. (jag kom inte på någon bättre anledning!)
Det är helt i sin ordning med känslor i derby matcher men hata, nej det gör jag inte
Ingen vill väl förlora men det gör oxå mer eller mindre ont när man förlorar en match. Mot Troja, TAIF och Nybro svider det extra mycket.
Alla har rätt till min åsikt!
Det är klart att jag inte känner hat mot Nybro eller TAIF och inser att utan de lagen skulle sporten bli mindre rolig. Låt oss säga så här: Jag önskar inte de någon sportslig framgång, speciellt inte mot Lakers. Dessutom tillhör jag de fåtal lakers-supportrar som inte vill ha med mig Troja till allsvenskan