Hej
hur står det till med vår (komunens) uterink, är det så att aggregatet har havererat ?
Först har man för många grader på termometern, sedan så har man oturen att drabas av stillestånd på grund av att aggregaget går sönder, undrar vad nästa bakslag blir, att hockyn läggs ner och barnen börjar spela fotboll istället...
Uterinken - trasigt aggregat ?!
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator