Uterinken - trasigt aggregat ?!

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Post Reply
Kungen
Forumamatör
Posts: 88
Joined: 22 December 2002, 22:47

Uterinken - trasigt aggregat ?!

Post by Kungen »

Hej

hur står det till med vår (komunens) uterink, är det så att aggregatet har havererat ?
Först har man för många grader på termometern, sedan så har man oturen att drabas av stillestånd på grund av att aggregaget går sönder, undrar vad nästa bakslag blir, att hockyn läggs ner och barnen börjar spela fotboll istället...
Post Reply