vi ska ha MINST 300 anmälda som åker buss , vi vet att väldigt många åker bil.
Komigen nu allihopa anmäl er. Jag Lovar att ingen vill missa denna matchen.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Har för mig vi hade med en reporter när vi spelade borta mot
HC-dalen i division hundratvååå
Var iallafall väldigt uppskattat
av den reportern .... tror jag Hick
Har snackat med SMP i samband med att jag är med min årliga tårta på sportredaktionen(SMP_-sparken )De var överaskade när jag sa att vi är 250 anmälda till Nybro .
Jag föreslog ett reportage om detta ,hoppas att De gör det ,annars ringer jag blogg-Daniel eller Elof.
Någon står nedanför klacken samma som i filmen.
Sen kör vi samma som dom fast vi sjunger lakers klapp från början och sedan..
Shalalalallaaaaaaaaaa ååååå vlh
Shalalalallaaaaaaaaaaaaaa ÅÅÅÅÅÅååååå vlh
Och OM och OM igen.
och alla ska givetvis hoppa.
Det hade varit en riktigt riktigt grymm ramsa tycker jag.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Jaadu, Tycker detta var en bra idee, lite nytt är alltid roligt.. Men frågan är vem som vill stå där nere .. Bizon ? Du ? utan att alla står som frågetecken xD
Blir vi 300 i bussarna vilket jag tror vi överskrider ,så blir vi minst 600 lakersfans ,MÅNGA som åker bilar!Vi brukar med 2 bussar vara närmare 500 i Nybro.
Jag längtar efter denna match!!!
Över 300 anmälda med en vecka kvar till matchen detta är över mina förväntningar jag hade inför denna matchen. Med tanke på att det är derby så hade jag tänkt mig max 200 med buss men nu ser jag att det kanske kan bli till och med 400 med buss eller kanske till och med ännu fler ?.
Invasion nybro Endast en vecka kvar fyfan vad kul det ska bli
Vi har dominerat på läktarna förr mot Nybro i Viktoriahallen, men denna gång kommer bli något ALLDELES extra ,massvis med folk som åker bilar ,skulle tippa mellan 600-700 lakersfans på plats.
Nu gäller det att killarna på isen gör vad de ska ,för ett sånt stöd kan de inte bara förlora med.
Nu ska fira jul alla LAKERSvänner,( och vet inte men verkar som tomten har mycket Lakersklappar i år ,efter jag ha sålt sovunier denna vecka)Vi ses i Nybro!!!
Sålde ni många halsdukar och tröjor då ??.
Alla som inte har halsduk se till att köpa nästa hemmamatch mot arboga om ni redan inte gjort det.
ETT Röttgult och blått hav med halsdukar
Det blir många halsdukar av de gråa också,men vad gör det vi är ALLA Lakersfans.Och eftersom ölglasen slutsåldes (kan jag inte förstå varför )så tror jag stämningen blir hög i Viktoriahallen.