Brandon nolan
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Brandon nolan
ja undrar hur det är med han verkar som han är helt under isen. jag själv var väldigt inponerad av han när han började lira i lakers. men nu vet ifan vad jag tycker han åker bara runt och hänger med huvudet och det är fan inte bra för lakers. han är väl värvad som förste center från början och man sa att han skulle göra poäng nästan varje match.
ELLER VAD TYCKER NI NÅTT MÅSTE GÖRAS MED HAN
Jag tror det också handlar lite om att Brandon inte trivs så bra i Växjö, etter vad jag hört. Om det är det sociala nätet som inte riktigt funkar eller om han saknar Steve eller om det är annat kan man bara spekulera i (vilket vi är bra duktiga på
), men det är tråkigt att det går ut över spelet.. Jag hoppas verkligen det blir bra för Brandon, för jag tror det finns mycket att hämta hos honom.
Det känns ibland lite tråkigt att Steve har blitt så hyllad mens blyga Brandon har kommit lite i skymundan. Samtidig är det ju vad man presterar, så då känns det ju också logisk att Steve är favvisen..
Men stå på! Hitta det bästa i killen, så att han kan komma till sin rätt! HEJA BRANDON!

Det känns ibland lite tråkigt att Steve har blitt så hyllad mens blyga Brandon har kommit lite i skymundan. Samtidig är det ju vad man presterar, så då känns det ju också logisk att Steve är favvisen..
Men stå på! Hitta det bästa i killen, så att han kan komma till sin rätt! HEJA BRANDON!

Är inte Nolan Proffs Räven?
Han har varit helt värdelös ett antal matcher nu.
Detta sades även om honom från amerikanskt håll, innan han kom hit.
Han har tydligen djupa svackor, för att sen vara exellent i ett antal matcher. Jag tycker han ska bänkas när han inte visar något intresse.
Kvitteringsmålet var dessutom hans.
Han har tydligen djupa svackor, för att sen vara exellent i ett antal matcher. Jag tycker han ska bänkas när han inte visar något intresse.
- Dragkampslakej
- Forumdemon
-
- Forumentusiast
Jo, han är ju proffs. Nu kan vi ha hur mycket åsikter som helst om hans spel och det ska vi naturligtvis ha. Men jag har hittils fullt förtroende för våra tränare och tror att om det är dags för en eventuellt bänkning av Nolan, så sker det när det är befogat. Som ni andra skriver så bör väl också Aki kunna hoppa över sina vansinnighetspassningar någon gång.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
Re: Brandon nolan
Enklaste lösningen på problemet är att han måste tillbaka som center!tomazzz wrote:ja undrar hur det är med han verkar som han är helt under isen. jag själv var väldigt inponerad av han när han började lira i lakers. men nu vet ifan vad jag tycker han åker bara runt och hänger med huvudet och det är fan inte bra för lakers. han är väl värvad som förste center från början och man sa att han skulle göra poäng nästan varje match.
- Dragkampslakej
- Forumdemon
Re: Brandon nolan
Enklaste lösningen på problemet är att han måste tillbaka som center![/quote]
Då säger vid det till Kempe ! Så har vi löst det hela
Då säger vid det till Kempe ! Så har vi löst det hela

Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!
-
- Inaktiverad användare
Det säger väl sig själv, ung kille i ett nytt Land som mist sin Radarkompis på isen och den sociala biten på detta, visst Han är proffs men först och främst MÄNNISKA.
Nolan har inte varit bra de senare Matcherna, men idag var han inte sämst.
Är det bara jag som får dåliga vibbar när jag hör att Saviano åkt hem, både för hans och Nolans del. VARFÖR stack den omhuldade hem?
Tyvärr känns det som allt gulligull kring Saviano blivit ett stort Minus.
Nolan har inte varit bra de senare Matcherna, men idag var han inte sämst.
Är det bara jag som får dåliga vibbar när jag hör att Saviano åkt hem, både för hans och Nolans del. VARFÖR stack den omhuldade hem?
Tyvärr känns det som allt gulligull kring Saviano blivit ett stort Minus.
In Hinkum Veritas
Visa lite förståelse för helvete A-sta. Försök sätt dig in i hans situation och ev konsekvenser. Lättare att prestera när man kan åka hem till särringen i Alvesta och bli omhändertagen än som blyg och ensam i ett land långt, långt borta. Inget okänt fenomen att transar underspresterar om dom är ensamma i främmande land, därför köptes 2. Nu seglade en hem till "okänd" flamma och lämnade den andre i "sticket". Man får hoppas på att Lakers gör vad dom kan för att få honom att trivas.A-sta wrote:Är inte Nolan Proffs Räven?
”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”
G. B. Shaw
G. B. Shaw
Det är uppfriskande med lite gräl ibland Sovjeten.
Jag har full förståelse för att det kan vara jobbigt i ett främmande land utan att kunna språket. Men vad jag har förstått är det en mycket bra sammanhållning inom laget, så han borde ha ett fungerande nätverk.
Som du kanske läste hade han samma tendenser i sitt hemland, så det torde vara något annat.
Jag har full förståelse för att det kan vara jobbigt i ett främmande land utan att kunna språket. Men vad jag har förstått är det en mycket bra sammanhållning inom laget, så han borde ha ett fungerande nätverk.
Som du kanske läste hade han samma tendenser i sitt hemland, så det torde vara något annat.
Vet att han visade berg- och dalbanetendenser i Amerikat, men vem hade inte gjort det med en galning som George Walker Bush vid makten
Han har ju givit djävulen ett ansikte (detta är en riktigt fet parantes i diskussionen)

”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
G. B. Shaw
G. B. Shaw
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
-
Tycker att om han bara vatt förkyld eller något likande så borde han iaf vara i hallen och kolla på..
Kempe och Custe hade tom formerat de femmor ( iform av västar) som är tänkta att spela på fredag... mycket märkligt... ingen ifromation om detta har kommit fram heller... ska bli intressant och se start uppställningen imon...
Kempe och Custe hade tom formerat de femmor ( iform av västar) som är tänkta att spela på fredag... mycket märkligt... ingen ifromation om detta har kommit fram heller... ska bli intressant och se start uppställningen imon...
Jo, men lugna er lite nu, det kan vara vilken liten orsak som helst. Så fort någon är borta från träningen så måste det väl inte betyda att spelaren avbrutit sitt kontrakt. Men om det nu ändå är så, så kommer väl info under kvällen eller imorgon inför matchen.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
-
mm man får hoppas det är lungt.Räven wrote:Jo, men lugna er lite nu, det kan vara vilken liten orsak som helst. Så fort någon är borta från träningen så måste det väl inte betyda att spelaren avbrutit sitt kontrakt. Men om det nu ändå är så, så kommer väl info under kvällen eller imorgon inför matchen.
men det är klart att man aa stirrar upp sig lite extra eftersom spelare ifrån inte har presterat max de senaste matcherna och varit frånvarande och allmänt lat...
men aa vi får se om det händer något.
Om man är förkyld är det väl inte så lämpligt att gå till hallen och smitta ner dem andra och förvärra sin egen.Som Räven skriver detta kan vara en bagatellsak att han inte var på dagens träning.Coffe #800 wrote:Tycker att om han bara vatt förkyld eller något likande så borde han iaf vara i hallen och kolla på..
Ingen match är spelad förrän den är slut!
-
-
vad är det som händer igentligen med växjö lakers?? Först så försvinner steve saviano, sedan jarno å nu brandon, detta i kombination med vissa andra mindre bra spelare i laget är ju KATASTROF!!!! Det ligger ju i Lakers ansvar att spelare ska trivas i klubben nu har man misslyckats som fan. Våra två hitvärvade poänggörare försvinner vad händer nu??? Vad är det som säger att steve kommer att komma tillbaka nu när hans landskompis lämnar laget???? Och var ska man hitta spelare nu????? vilken soppa!!!
Last edited by Camel on 23 November 2006, 18:46, edited 1 time in total.