I mina ögon får Leksand bära favoritskapet i denna drabbning. Det tror jag kan vara bra för Växjö.
På tal om annat så var det en jättefin banderoll till Steve men (Tänker på Jarno nu)jag tycker att vi skall lyfta fram dom som kommer att vara på isen imorgon. Mao lägg fokus på rätt saker. Stötta de som stöttas bör. Ha det bra så skriker vi stupen sönder och samman imorgon.
Hehe...jag har nästan glömt bort matchen i matchen. Den är hyperintressant och ger verkligen en extra krydda till matchen. Hoppas att båda får stå så den verkligen blir av.
i leksands inför rapport på svenskafans står det att tokiga masar har bokat upp 500 platser , detta gäller väl ändå i nästa hemmamöte mot leksand eler har jag fel ?.
Jag hoppas precis som Varanen att båda får stå. Det här måste ju kännas väldigt speciellt för båda att möta varandra och man kan anta att både Karja och Puurula är riktigt taggade. Nu har Tuomo chansen att visa Jortikkas gullegris var skåpet ska stå! Ett tips till utespelarna i Lakers är ju att skjuta högt, för Puurula brukar ligga ner på mage/rygg ganska ofta och försöka sträcka ut händer och fötter för att nå pucken. Snacka om teknik...
Nu börjar man längta mer och mer till matchen.
För första gången den här säsongen vågar jag tro på att det kommer att bli fullsatt om inte så väldigt nära.
matchen kommer vara jämn och tät då lakers vinner med uddamålet.
Lakejerna Vs masarna på läktaren vi vägrar förlora
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
På min skola finns det mycket större intresse än det var mot rögle.
Jag är övertygad om att publiksiffran blir högre än 3500 ikväll.
flera hundra leksingar lär det också komma.
Bortastå fyller det sen de som inte får plats lär gå in och ställa sig i den andra halvan på deras kortsida.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Elias Granath Leksand:
"Nu väntar bortamöte med Växjö i Lakerdome. Tankar inför den matchen?
- Jag har aldrig varit där, men vad jag hört så brukar det vara ett jäkla bra tryck på läktarna. Det blir nog en rolig match att spela med en bra inramning"
NOTERBART 2:
Växjö är seriens sämsta lag på att locka till publik på bortaplan. De har ett snitt på 1005 åskådare. Leksand har ett snitt på 3104 åskådare.
någonting för killarna att träna inför matchen på...
Dom ska ju sikta mellan stolparna.
Då får man hoppas på att det blir hemmasegrar i alla matcher utom i Nyköping ikväll, så kommer tabellen att se roligare ut. Knäcketofsarna kan ni fixa bara ni är kalla. Jag har nog sett alla bra lag på tv och ni är definitivt ett av de bästa, och bättre än Leksand iallafall.
Taggad som fan idag. Vi får inte vika ner oss i klacken idag om nu Leksand skulle ta ledningen. Det är ju Tv match och allt. Som Putte skrev Köp HALSTABLETTER........