Ny back [Daniel Ström]
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
- challe_berglund
- Forumproffs
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
-
- Forumamatör
Efter SSK
Ja faktiskt så måste jag säga att Evertsson än en gång förvånar mig med att värva vad som ser ut att vara en okänd backklippa ...
Dessutom att redan nu fylla på där det kanske har varit lite brister är nästa elitserieklass på.
Jag menar inte gjorde ju Lakers på något sätt bort sig mot anrika SSK, men det syntes att vi inte riktigt kom upp i deras klass vilket vi faktiskt inte ska göra heller. Men nog tyckte jag dock att vi borde varit lite bättre än vad vi var, kanske skulle det blivit ett mål till vid Rosens friläge ... förstår fortfarande inte vad han stog och väntade på innan han klappade till pucken.
Men strunt samma ... VÄLKOMMEN STRÖM, hoppas du kan ge lite ledning ... *fniss fniss* Jag kunde inte låta bli ...
Dessutom att redan nu fylla på där det kanske har varit lite brister är nästa elitserieklass på.
Jag menar inte gjorde ju Lakers på något sätt bort sig mot anrika SSK, men det syntes att vi inte riktigt kom upp i deras klass vilket vi faktiskt inte ska göra heller. Men nog tyckte jag dock att vi borde varit lite bättre än vad vi var, kanske skulle det blivit ett mål till vid Rosens friläge ... förstår fortfarande inte vad han stog och väntade på innan han klappade till pucken.
Men strunt samma ... VÄLKOMMEN STRÖM, hoppas du kan ge lite ledning ... *fniss fniss* Jag kunde inte låta bli ...

För att citera min idol Peanut:
Oh MY GOOOOD!
Administratören som gick in på min Profil och redigerade bort min signatur & raderade mitt inlägg ... OMG!
Oh MY GOOOOD!
Administratören som gick in på min Profil och redigerade bort min signatur & raderade mitt inlägg ... OMG!
Det ska bli med stor SPÄNNING vi på fredag får se Daniel STRÖM i Lakerströjan. Hoppas han kan sätta en puck så Lakers tar LEDNINGEN, för då blir laget extra LADDAT och vi på läktaren hjälper dem genom att skapa en ELEKTRISK stämning, för det kommer krävas då vi möter ett hårt MOTSTÅND! Målgesten får görna vara att han slår en VOLT på isen!
Enligt rykten kommer det STRÖMMA in massa folk i Lakerdome denna afton!
Förlåtat att jag spårade ur så! Men jag tror jag fick med allt där!
Förlåtat att jag spårade ur så! Men jag tror jag fick med allt där!

[b][url]http://www.vaxjolakers.se[/url][/b]
Nu när herr Ström har kommit till klubben, är det med största sannolikhet att han kommer vara en av de första backarna, frågan är då vem av de andra 6 kommer att bli sjunde back?
Vem har presterat sämst eller minst bra. Augustin? Det vore isf jätte synd om han än en säsong fick se på matcherna från båset.
Vem tror ni får sitta på bänken?
Vem har presterat sämst eller minst bra. Augustin? Det vore isf jätte synd om han än en säsong fick se på matcherna från båset.
Vem tror ni får sitta på bänken?
#54 who, nobody know?
Var ska man gå nu då?
Var ska man gå nu då?
-
- c/o LL´s Forum
Ström har inte varit på is på ett par veckor. Han saknar matchtempo och kommer säkert spelas mycket sparsamt mot RBK. Till skillnad från er andra är jag inte alls övertygad om att Gäry blir 7:e back. Han har lyft sitt spel ytterligare snäpp denna säsong och så länge utveckling sker bör klubben satsa på honom.
Ström blir säkert en tillgång. Synd bara att även han är en tvåvägsback. Sveriges hockeyutbildning producerar 13 på dussinet. Varför använder inte svenska tränare defensiva backar?
Ström blir säkert en tillgång. Synd bara att även han är en tvåvägsback. Sveriges hockeyutbildning producerar 13 på dussinet. Varför använder inte svenska tränare defensiva backar?
Ruppo ät STRÖMming till middag på fredag om det kan vara något till LEDNING!!!ruppo wrote:Det ska bli med stor SPÄNNING vi på fredag får se Daniel STRÖM i Lakerströjan. Hoppas han kan sätta en puck så Lakers tar LEDNINGEN, för då blir laget extra LADDAT och vi på läktaren hjälper dem genom att skapa en ELEKTRISK stämning, för det kommer krävas då vi möter ett hårt MOTSTÅND! Målgesten får görna vara att han slår en VOLT på isen!
Förlåtat att jag spårade ur så! Men jag tror jag fick med allt där!![]()

Ingen match är spelad förrän den är slut!
-
- Forumdemon
Skulle Coach Kempe placera Christoffer Persson på bänken, lagets defensiva gigant, så är det ju regelvidrigt. Nä, jag tror att Eriksson eller Gärry kan komma att få nöta bänk i morgondagens match. Endast sex minuter i botbåset på drygt sexton matcher tyder på disciplin av herr Persson.
/T5!!
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Tacksam i ett förtydligande i ditt resonemang i att C Persson ska sitta på bänken? Håller helt med Volvo PV Turbon. Den bäste defensive vi haft på flera säsonger skall väl knappast bänkasruppo wrote:Tror det blir Persson eller Eriksson som får kliva åt sidan...

”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”
G. B. Shaw
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”
G. B. Shaw