Växjö Lakers - Björklöven
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
Växjö Lakers - Björklöven
Vet att det är tidigt men detta är alltså våran nästa hemmamatch som kommer att vara mycket viktig.
Klarar lakers av att håla sin förlustfriasvit hemma eller kommer björklöven lyckas vinna mot oss?.
en sak är säker de kommer inte få några poäng enkelt , på fredag är de upp till oss fans att hjälpa fram spelarna.
Brad defauw är värda många applåder , defauw är namnet jag har på min lakerströja. Bör jag lämna tröjan hemma eller hur ska jag göra ?
Matchen sänds på tv4+ men jag hoppas att alla trogna lakers anhängare tar sig till lakerdome och sjunger fram laget till 3 poäng.
Klarar lakers av att håla sin förlustfriasvit hemma eller kommer björklöven lyckas vinna mot oss?.
en sak är säker de kommer inte få några poäng enkelt , på fredag är de upp till oss fans att hjälpa fram spelarna.
Brad defauw är värda många applåder , defauw är namnet jag har på min lakerströja. Bör jag lämna tröjan hemma eller hur ska jag göra ?
Matchen sänds på tv4+ men jag hoppas att alla trogna lakers anhängare tar sig till lakerdome och sjunger fram laget till 3 poäng.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- c/o LL´s Forum
Jag tror nog att det hamnar på 2700-2800, det verkar vara det troliga. Och återigen, fredagsmatcherna lockar inte alla hockeytokar, fredagen är en myskväll där hemma för många. Dock är jag dum nog att gå på hockey istället och då blir man utan, så att säga. 

"Var dig själv, det finns redan så många andra"
Jamen Alfax, inte kommer jag at vara hemma, hockeyn är mycket viktigare för mig och som du säger, det är en match i matchen för mig. Jag kommer att vara mycket mer taggad än på länge, denna match ska bara vinnas och det är just bland annat för att Fagervall står i båset.
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
När vi vinner borta mot leksand med 2-3 och ligger tvåa i tabellen tycker man de borde komma en bra bit över 3000.
Jag tror det blir runt 3000 faktiskt.
Vi ska visa hockeysverige hur man får en hall att koka
Jag tror det blir runt 3000 faktiskt.
Vi ska visa hockeysverige hur man får en hall att koka
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- c/o LL´s Forum
Brad Defauw och Fagervall kommer återigen till lakerdome imorgon.
Kommer man ge dom någon hyllning i början av matchen ?.
Tycker Fagervall förtjänar det han gjorde ett bra jobb med lakers även om många kanske var missnöjda.
Även Brad Defauw som jag gillade väldigt mycket.
Nu kommer dessa två imorgon som motståndare
Kommer man ge dom någon hyllning i början av matchen ?.
Tycker Fagervall förtjänar det han gjorde ett bra jobb med lakers även om många kanske var missnöjda.
Även Brad Defauw som jag gillade väldigt mycket.
Nu kommer dessa två imorgon som motståndare
-
- c/o LL´s Forum
Det bästa vore nästan om de i högtalarna kunde säga vi vill välkomna fagervall tillbaka till lakerdome / växjö ishall och så svarar vi med applåder eller liknande.
Sen håller jag med Kempe och custemo måste hyllas.
Vi borde köra ramsan :
Tomas kempes egna lakejer
custemos egna lakejer.
dela upp klacken i två delar..
Sen håller jag med Kempe och custemo måste hyllas.
Vi borde köra ramsan :
Tomas kempes egna lakejer
custemos egna lakejer.
dela upp klacken i två delar..
Last edited by Lakersfan_03 on 2 November 2006, 11:39, edited 1 time in total.
- Medgångssupportern
- Site Admin
Jag tycker definitivt att det räcker med speakern, Fagervall ska besegras inte ge honom en dunk i ryggen, hans tid blev en parantes i Lakers historia. Han gjorde en godkänd första säsong men desto sämre andra, med ett riktigt dåligt slut och det bär bland annat jag med mig.
-
- c/o LL´s Forum
Visst var det ett dåligt avslut, men inte fan kan du ge Fagervall hela skulden. Med den inställningen borde du vara lika sur o långsint mot spelarna som är kvar från förra säsongen.Räven wrote:Jag tycker definitivt att det räcker med speakern, Fagervall ska besegras inte ge honom en dunk i ryggen, hans tid blev en parantes i Lakers historia. Han gjorde en godkänd första säsong men desto sämre andra, med ett riktigt dåligt slut och det bär bland annat jag med mig.
Waldorf... fattas bara att Statler börjar gnälla oxå

”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”
G. B. Shaw
G. B. Shaw
Charlamov: Jag behöver inte gnälla, men den som inte tycker att Fagervall var en felsattsning sett över hans tid här, har en helt annan syn än många av våra suporters.
Sedan ger jag Fagervall en stor del av skulden, det är han som lägger grunden för vilket spel som ska bedrivas och hur rollfördelningen ska vara, samt om det ska finnas en stämning och harmoni i laget, som man rimligen behöver för att lyckas. Fagervall har/hade andra idéer hur man skulle få allt att funka.
Sedan ger jag Fagervall en stor del av skulden, det är han som lägger grunden för vilket spel som ska bedrivas och hur rollfördelningen ska vara, samt om det ska finnas en stämning och harmoni i laget, som man rimligen behöver för att lyckas. Fagervall har/hade andra idéer hur man skulle få allt att funka.
Okey... du har en inoperabel Fagervallrepa i hjärnbarken... då lägger vi ned diskussionen... IGEN!!!
Tycker bestämt att han ska få ett positivt bemötande av ALLA andra som INTE anser han vara enbart en felsatsning... eller den stora satan... eller endast varit av ondo för Lakers.
Tycker bestämt att han ska få ett positivt bemötande av ALLA andra som INTE anser han vara enbart en felsatsning... eller den stora satan... eller endast varit av ondo för Lakers.
G. B. Shaw
G. B. Shaw
-
- Inaktiverad användare
Jag tänker inte sträcka mig längre än till en applåd för Brad och Majoren i alla fall. De är ju inte precis några ikoner i Lakers korta historia.
Om någon ska hyllas med ramsa på Fredag så är det vår nuvarande tränarduo, om det blir Majoren istället så är det direkt pinsamt.
Spela Kempes låt ICE ICE BABY
Lille Meg är en modern tjej, först skrika skjut på hockey och sen ett..skjxt hemma. jo ja tackar jag.
Om någon ska hyllas med ramsa på Fredag så är det vår nuvarande tränarduo, om det blir Majoren istället så är det direkt pinsamt.
Spela Kempes låt ICE ICE BABY
Lille Meg är en modern tjej, först skrika skjut på hockey och sen ett..skjxt hemma. jo ja tackar jag.
In Hinkum Veritas
NEDOMANSKY: Snacka om att träffa rätt. Du har helt rätt, för om det är några som ska hyllas, så är det dem som lyckats med det som vi alla saknade, nämligen ett lag som har den optimala balansen och som är vårt klart mest och bäst fungerande lag någonsin.
Det blir som du säger nästen helt fel att lägga någon som helst fokus på någen annan än våra tränare och vårt lag. Ja, hylla Kempe och Custe, samt vårt lag, inga andra
Det blir som du säger nästen helt fel att lägga någon som helst fokus på någen annan än våra tränare och vårt lag. Ja, hylla Kempe och Custe, samt vårt lag, inga andra
Jag har väl för fan inte påstått att vi ska hylla Fagervall och det på bekostnad av Kempe/Custemo!!! Det jag sagt är att vi ska ge honom ett positivt bemötande. Har ni svårt att skilja på stringtrosor och suspensoarer???
G. B. Shaw
G. B. Shaw