VM i fotboll 2006

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Viktor666
Forumterrorist

Post by Viktor666 »

Räven wrote:Tyst är det inte i övriga världen, man kan bara säga att det är otroligt så stor fotbollen är i världen och hur otroligt mycket folk det genererar.
Jag visste inte att fotboll var bra för fertiliteten? 8O
"Herr-bh, herr-bh, herr-bh..."
Räven
c/o LL´s Forum

Post by Räven »

Hä, hä, det kan nog vara så, att vid medgång/vinst, så kan vad som helst flyga i gubben/killen och vem vet vad som kikar fram om 9 månader då. :wink:
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
TheMiKe
Forumamatör

Post by TheMiKe »

Jaha, det var Fotbolls-VM det. Nu ska jag spela "Return to Castle Wolfenstein" och "Call of Duty 2" och spanka tyskar med värre tillhyggen än skruvdobbar!

Isaksson?
bobba
Forumdemon

Post by bobba »

When we are good they never remember When we are bad they never forget
Varanen
c/o LL´s Forum

Post by Varanen »

Semifinal i världsmästarspelen i gräsätning och vad händer: Alla äter gräs hela tiden. VM i att rulla sig i gräset. Är det verkligen det människorna uppskattar? Hockeyn har ingen chans. Vi tycker annat är roligare... :cry:
Varanen
c/o LL´s Forum

Post by Varanen »

Ok, tydligen har de blivit lite mätta nu. Kylspraystillverkarna gråter blod. Sporten skulle kunna bli intressant om man skulle stävja kulturen med extrem, pinsam gräsätning. Varningar har försökts. Inför det över hel plan och i varje situation. Jag hoppas på tyskarna eftersom deras magar är mindre anpassade för att idisla gräs, men Gattuso är min favorit. Kunde spelat hockey med sin inställning till smärta. Han rullar som de andra ibland eftersom det gynnas. Coolast dock.
Varanen
c/o LL´s Forum

Post by Varanen »

VM i rulla sig i gräset just nu: Analays om hur man skall placera sina ben i en närkamp för att få frigräsätning. Totti är tydligen stjärna i den konsten.
Varanen
c/o LL´s Forum

Post by Varanen »

Första halvgräs är slut: Anna B från Lakers skulle skrämt upp Ballack på läktaren. (Varför måste våra eminenta damspelare dölja sina efternamn på hemsidan?). Om det är något de begärt accepterar jag det, i annat fall är det gräsätning!
Varanen
c/o LL´s Forum

Post by Varanen »

69 minuter spelade av semifinal i "schack på gräs". Schack för hjärndöda i så fall. Den minsta tekning kräver mer i hockey. Jag erkänner att upplägget verkar mer komplicerat i Fussball, men eftersom skådespelartalangen är så avgörande hävdar jag att Sir Anthony Hopkins kunde blivit den största idislaren av de alla.

Pelé är en bolltalang.
Maradona är en bolltalang
Cruyff är en bolltalang...

Men vad hade de inte kunnat åstadkomma i en sport som tillåtit att de skippat Hollywood...
Varanen
c/o LL´s Forum

Post by Varanen »

Gattusso coolast igen. Han går ner på knä när hans rutin talar om det. Domaren premierar. Sheakspeare vore avundsjuk.
Varanen
c/o LL´s Forum

Post by Varanen »

Inget ont om vår legendariska kapten John-John (Johan Johansson), men han hade kunnat göra en tung karriär i gräsätning. Ni kommer väl ihåg alla utvisningar rutinen personifierad skaffade oss. Var jag upprörd? Inte det minsta! :oops:
Varanen
c/o LL´s Forum

Post by Varanen »

Italienarna har haft två farliga lägen. Eller rättare sagt: Det är alltid rätt att ta ett avslut. Hoppas på sånt säsongen som kommer. Skjut! Annars blir det aldrig mål...
Varanen
c/o LL´s Forum

Post by Varanen »

Jag är säker på att gräsätarkollektivet lyssnar på mig så jag skriver ner följande förslag:

Vid förlängning: Låt båda lagen välja bort en spelare och ytterligare en i andra förängningskvarten. Skulle öppna schackdragen. Men alla blir ju så exalterade av annat.
alfax
c/o LL´s Forum

Post by alfax »

Du har varit en flitig skrivare ikväll Varanen tror snart Du blir ett gräsätarfans :lol:
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Niles
c/o LL´s Forum

Post by Niles »

Tråkigaste VM på år och dag..
Skall bli skönt att slippa se mer fotboll nu på 4 år. Semester och hockey stundar i tur och ordning :D
Putte#24
c/o LL´s Forum

Post by Putte#24 »

HAHAHA!!!

Bra jobbat Ödlan :hbang: :roflol:
Post Reply