Nu har vi fått inbjudan till den årliga supporterträffen i Vojens. Träffen går av stapeln den 31 juli och håller på till den 3:e augusti.
Förra året var det 900 deltagare från 82 klubbar från 6st nationer.
Lakers Lakejer var givetvis där och vi kan bara säga att detta får inte ett riktigt hockeyfan missa!
men behöver ju inte vara gift för att be om lov hemifrån..
"Toffels unite!"
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Undrarde ju bara om dom är sugna i Vojens eftersom dom inte har något hockeylag längre då dom gick i KK för ungefär 3 veckor sedan och ingen av spelarna vet om dom ska få ut sina två sista löner och endel spelare även har stuckit därifrån!!???
Vi fick inbjudan igår så jag tror säkert att dom vill ha en träff..Det går inte lägga ner en sån höjdartillställning Putte och jag ska dit iaf! om vi så ska sitta där på åkern alldeles själva
Som sagt bara en tanke eftersom jag själv hade nog inte varit så sugen på att vara fan till ett "Molgan" Lag men dom kanske har planer på att starta upp igen det vet man ju inte!!!
VIK Support räknar med att ni dyker upp i år igen.
Tyvärr får man inte ha blandade lag i år så vi får väl försöka ta oss up före 2 på eftermiddagen i år.....
Men ni tänker väl ligga och snusa i skolan och vi tänker inte springa och väcka er Ni orkade ju inte ens upp till ölhävartävlingen som var på kvällen Sova får man göra när man kommer hem