Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Kan tyckas vara roligt, men om killen som mailat honom skrivit ett seriöst mail och fått detta svaret tycker jag det är riktigt oproffsigt skött av JP.
Håller med dig Per, frågan är hur mailet vat formulerat. Var seiöst formulerat, så var det ett huvudlöst svar, men var det klantigt och dumt formulerat, så är svaret ett uttryck för det.
håller med Per Carlsson- om mailet varit seriöst och inte alltför otrevligt så- varför kan en sportchef isf inte i stället glädja sig åt att det finns folk som engagerar sig i hans tidning.
Tyvärr är det inte första gången som Johan P hånar idrottsmän och supporters. Tycker att han borde visa lite respekt för dem som är grunden till hans jobb, dvs läsarna av SMP !!!
kaabe,håller med helt och hållet!nu kommer taifarna försöka ställa honom mot väggen men det är så synd!vi får inte ta död på humorn och här är ett tvättäkta exempel!
det handlar ju inte direkt om hungrande barn i afrika!
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Ja jävlar. Kan inte tolka Johan P´s svar på annat sätt än att brevskrivaren MÅSTE varit grymt gnällig i tonen. Och, ärligt talat, vad är nyhetsvärdet i att en div.1-spelare väljer att flytta hem igen? Tidningen HADE ju dessutom en liten notis om saken.
Nu är dom gröna av avundsjuka där nere igen
Har väl haft mina tvivel när det gäller Johan P men nu är allt förlåtet. Är bland det bästa jag läst på länge. Man måste ju tacka killen som fick mejlet. Tänk om han inte lagt ut det på Taifs forum. Då hade man ju gått miste om årets skönaste garv!!
Är det ingen som mejlar Sven Elofsson på SMP idag ? Att en gammal spelare stannar i en Div 1 klubb får lika mycket utrymme som ett Allsvenskt lag värvar en ny målvakt.
Skärpning SMP eller..........