Kim Martin
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Kim Martin
Riktigt häftigt att hon får prova på "snabb" hockey...
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/sto ... 91,00.html
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/sto ... 91,00.html
VENI VIDI VICI
Once a Laker always a Laker...
Martin ska starta matchen.
Om Malmös utespelare agerar som om de spelade för sina egna liv, kanske de kan freda sin egen kasse från allt för många skott.
Vad får jag för odds på att Martin INTE står matchen ut?
Frågan är hur pass stukad Martin kan bli av detta, ENBART för att Mögtocks ska dra in lite PR samt några extra inträdeskronor.
Det här kan sluta riktigt pinsamt.
Om Malmös utespelare agerar som om de spelade för sina egna liv, kanske de kan freda sin egen kasse från allt för många skott.
Vad får jag för odds på att Martin INTE står matchen ut?
Frågan är hur pass stukad Martin kan bli av detta, ENBART för att Mögtocks ska dra in lite PR samt några extra inträdeskronor.
Det här kan sluta riktigt pinsamt.
En boll är ett uppochnervänt klot, fast mindre.
-
- c/o LL´s Forum
Du får tillbaka insatsen. Hon är planerad att stå första perioden. Vad är riktigt pinsamt? Förlora med 2-9 på hemmais kanske. Det kan man tydligen göra med enbart sk män. Jag har hellre kvinnor i laget som ger järnet än fjollor som skiter i vilket.Hofnar wrote:Vad får jag för odds på att Martin INTE står matchen ut?
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
så vida Kim släpper in massa mål eller inte så tror jag ALDRIG att det kommer att bli ett så kallat Fjasko!
det ända man i så fall skulle utskillja är att det är stora skillnader mellan kvinnor och männ när det gäller ishockey!
jag tycker att det är helt rätt att låta henne stå Gärna hela matchen.
ska jag tippa så tippar jag att MALMÖ vinner med 5 - 3 ! och Kim gör en kanon match !
förresten sänds matchen på Tv kanske ??
det ända man i så fall skulle utskillja är att det är stora skillnader mellan kvinnor och männ när det gäller ishockey!
jag tycker att det är helt rätt att låta henne stå Gärna hela matchen.
ska jag tippa så tippar jag att MALMÖ vinner med 5 - 3 ! och Kim gör en kanon match !
förresten sänds matchen på Tv kanske ??
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
Fan vad rätt du har Varanen.Varanen wrote:Jag har hellre kvinnor i laget som ger järnet än fjollor som skiter i vilket.Hofnar wrote:Vad får jag för odds på att Martin INTE står matchen ut?
Men säga vad man vill om PÄRCY men han har en grym känsla för PR. Han/tränaren lovar Kim 1 period och får hela hockey Sverige att tala om det. Det kallar jag feeling....
VENI VIDI VICI
Ja, det går inte att komma ifrån att detta är marknadsföring på topp.
Varenda hockeyintresserad i riket kommer att vara intresserad hur det går för Kim,jag önskar henne lycka till och för henne och damhockeyns skull så vore det en enorm PR om hon lyckas .
Men det är väl endast på målvaktsposten som en dam kan lyckas så långt upp och då nervärderar jag inte damhockeyn ,men det är bara så man ska aldrig jämnföra dam och herridrott , vi är av naturen skapade att utföra olika saker under vår levnadstid och det får vi acceptera ,tror inte det är många killar som är beredda att föda barnet de själva varit med om att skapa.Bara att inse fakta vi är olika på många sätt men det fattar inte ens våra politiker när de tror att det skall vara fullständig jämnställdhet, ibland ville man säga till dem titta på djurvärlden ,de sköter detta på ett fantastiskts sätt.Båda könen är lika mycket värda , men vi har fått olika uppgifter i detta liv .
Varenda hockeyintresserad i riket kommer att vara intresserad hur det går för Kim,jag önskar henne lycka till och för henne och damhockeyns skull så vore det en enorm PR om hon lyckas .
Men det är väl endast på målvaktsposten som en dam kan lyckas så långt upp och då nervärderar jag inte damhockeyn ,men det är bara så man ska aldrig jämnföra dam och herridrott , vi är av naturen skapade att utföra olika saker under vår levnadstid och det får vi acceptera ,tror inte det är många killar som är beredda att föda barnet de själva varit med om att skapa.Bara att inse fakta vi är olika på många sätt men det fattar inte ens våra politiker när de tror att det skall vara fullständig jämnställdhet, ibland ville man säga till dem titta på djurvärlden ,de sköter detta på ett fantastiskts sätt.Båda könen är lika mycket värda , men vi har fått olika uppgifter i detta liv .
Ingen match är spelad förrän den är slut!