Är det bara jag som märkt av att det är mycket mindre forumskrivare nu än det var för ungefär 3 - 4 månader sen ?.
Nu går det ju nästan en hel dag utan att någon skriver.
innan var det full rulle dygnet runt.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Så sent som den 26/12-05 hade vi nytt rekord i antalet användare inne på forumet samtidigt. Så det är nog mest av anledningen att det är uppehåll som sagt!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
Delvis är det uppehållet, men vad jag har förstått, så är det också diskussionen som uppstod tidigare om forumskribenternas skrivande och innehållet, som nog har lite av orsaken också.
Håller med dig Räven, tror att det kan var en del av orsaken. Jag tycker att det var flera som försvann eller bara skriver något sporadiskt.
Fast nu tror jag också att många sitter i OS -soffan
Räven wrote:Delvis är det uppehållet, men vad jag har förstått, så är det också diskussionen som uppstod tidigare om forumskribenternas skrivande och innehållet, som nog har lite av orsaken också.
Jag tror väl kanske inte att det är diskussionen i sig, utan snarare det som diskussionen handlade om - den låga nivån och att det blev allt lägre i tak på forumet, som gör att många skriver mindre. Men det var kanske det du menade?
Vilken låga nivå. Utifrån vad bedöms detta. Jag tror att det var många som drog sig för att skriva efter påbudet att allt som skrevs skulle var så intelligent och på så kallad hög nivå. Som ett av skälen angavs att det var många skribenter från andra klubbar som försvann på grund av den låga nivån. Jag kan inte märka att det har tillkommit några skribenter utifrån och dessutom så är väl lakejernas forum i första hand ett forum för lakejerna och lakersanhängare.
Ursäkta att detta kanske gick lite grand ifrån ämnet. Nivån på inlägget? Ja, vem tar på sig ansvaret att vara domare i denna fråga.
Vi bedömde det som så att det skrevs extremt mycket inlägg som inte tillförde någonting i diskutionerna öht. I vissa trådar var det som en chatt mellan 2-3 personer istället för en öppen diskution.
Nej många användare från andra supporterklubbar har inte återvänt men det kommer de göra om vi fortsätter att ha intressanta och roliga trådar uppe.
Vårat forum har alltid varit väldigt välbesökt och så vill vi fortsätta att ha det, precis som PutteA skrev så var det inte mer än 1½ månad sedan rekordet sattes för antal användare inne samtidigt.