det var förbanne mej det finaste jag hört sen jag komfimerades...
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Rom byggdes inte på en dag.
vad bra att den nu äntligen har tagits bort. glädjen över att den nu kom bort blir ju desto större eftersom vi har väntat så länge. Om den tagits bort direkt hade förstås varit bättre men då hade vi inte fått känna den glädje som vi nu känner. det gäller att hitta de små halmstråna som förgyller livet.
Helt rätt lakej -89, nu var alla med i gemenskapen och det blev ett annat tryck i klacken som jag uppfattade det ,vi får väl höra vad sittplats tyckte .
En eloge till sittplats också, ikväll var de med på noterna.
Kändes helt annorlunda nu när buren är borta. Bästa draget på klacken på länge, förmodligen på hela säsongen. Som sagt, en helt annan gemenskap. Jävligt bra drag, så jävla skoj!
Håller med dig per , tyckte det var de bästa trycket den här säsongen. Det känndes som större delen av kortsidan faktiskt sjöng med och eftersom buren är borta så kunde de som brukar stå i buren känna sig med i klacken =).
Riktigt bra drag idag.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
det blev värkligen bra tryck igår, men det var också tackvare att trumman kom mer i mitten.... (kändes som det ) och då började folk dra sig mer inåt mitten. Men jag tycker faktiskt att vi skulle testa gör så som vi gjorde i "hemma match i ängelholm" då när vi hade några lakejer iena änden och några i andra och resten i mitten, så att alla kommer i gång liksom. Bara ett förslag
Jag,Varanen och Ljungbybon stog så långt till vänster man kunde komma i första.Bara jag och varanen sjöng där då.Men vist fasiken kan man försöka ha folk vid sidorna också
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers