bitar av klacken igår...

Här diskuterar du ämnen som har med klacken att göra.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Post Reply
*anna*
Forumamatör

bitar av klacken igår...

Post by *anna* »

måste bara få tycka lite.
igår innan, under och kanke även efter matchen så är det en massa lakejer som finner tycke i att klaga på allt.

om det nu är så att alla bara drar från klacken, kanske det finns en anledning!
och varför inte skapa något med dem då som finns kvar där. det blir ju inte bättre av att bara konstatera att detta går inte.

sen finns det vissa som behöver öppna ögonen och inse att NI INTE ÄR klacken, varje person som står där, sjunger och klappar gör sin del av hejandet. Sluta vara så egoistiska och negativa

vi är en bra klack, och gör inte oss till igenkända som klagande och negativa.. låt oss fortsätta supportra lakers så de känner vårt rikigta stöd till säsongen är slut!!
harjoitus tekee mestarin
Varanen
c/o LL´s Forum

Post by Varanen »

Du har helt rätt. Bra skrivet. Det finns inga a- och b-klackpersoner. Alla behövs och ett fåtal "veteraner" överdriver sin betydelse. När de i själva verket är moralsänkare med sin negativism. Jag var inte själv på matchen mot IKO, men har sett samma tendens tidigare.

Jag tycker det är viktigt att vi som är Västra Stå träffas för att snacka om hur vi vill ha det framöver. Ett ypperligt tillfälle är på medlemsmötet nu den 5 februari 2006 kl. 13.00 på Zelda´z. En av LL:s styrkor, åtminstone tidigare, har varit att få alla att dra åt samma håll.
serra
c/o LL´s Forum

Re: bitar av klacken igår...

Post by serra »

*anna* wrote:måste bara få tycka lite.
igår innan, under och kanke även efter matchen så är det en massa lakejer som finner tycke i att klaga på allt.

om det nu är så att alla bara drar från klacken, kanske det finns en anledning!
och varför inte skapa något med dem då som finns kvar där. det blir ju inte bättre av att bara konstatera att detta går inte.

sen finns det vissa som behöver öppna ögonen och inse att NI INTE ÄR klacken, varje person som står där, sjunger och klappar gör sin del av hejandet. Sluta vara så egoistiska och negativa

vi är en bra klack, och gör inte oss till igenkända som klagande och negativa.. låt oss fortsätta supportra lakers så de känner vårt rikigta stöd till säsongen är slut!!

Detta är inte riktat direkt mot dig, men står man i klacken så ska man skrika. Speciellt om man står precis runt trumman.
Nästan alla av tjejerna är mer intres av att titta på Per, skicka sms, äta godis mm än att titta och framför allt skrika lite.
Även dom yngre killarna bidrar inte dirket med att skrika så mycket.
Därmed inte sagt att ingen som är lite yngre inte får stå runt trumman.
Självklart får dom det.
Snart nära dig...en ny hall
KyriakoS
Forumproffs

Post by KyriakoS »

Tycker det är mer än glädjande med nya personer som är sugna att sjunga i klacken. Tycker dock inte alls om kategorierna som näns tidigare i tråden som är där för andra syften, finns andra platser o tider för sånt.
erok
c/o LL´s Forum

Post by erok »

Självklart behövs det yngre killar och tjejer i klacken.Alla är välkomna oavsett ålder eller kön.Det är ju ni som en dag ska åka land och rike runt och skrika er hesa och föra lakers till nya segrar.Kanske rent av några av er tar över ordförandeklubban en dag :lol: Jag kan ärligt säga att min hals tyar inte alls lika mycket nu som när jag började stå i klacken.Rösten lägger av i mitten av första perioden och sen kan jag knappt prata på ett par dagar.Därför har jag backat undan lite och hänger med med händerna istället.Snart sitter man väl på sittplats :oops: Men för den sakens skull har jag ej slutat att stötta Lakers eller LL.Tvärt om skulle jag påstå :wink:
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
king_vlh
Forumamatör

Post by king_vlh »

Jag står alltid vid trumman och jag skriker så mycket jag kan!!!!! och jag ung också!!!!
MOT ELITSERIEN!
*anna*
Forumamatör

Post by *anna* »

det är jättebra, fortsätt med det grabben!! :D
harjoitus tekee mestarin
king_vlh
Forumamatör

Post by king_vlh »

*anna* wrote:det är jättebra, fortsätt med det grabben!! :D

Tackar så mycke!!! på Fredag så Jäklar..hehe
MOT ELITSERIEN!
IcaLakej
Forumamatör

Ung

Post by IcaLakej »

Jag har precis börjat stå i klacken
men det är så kul att man inte kan slita sig ju
stå nästan alltid i klacken numera :D
Dressed for Sucsess is Peter Andersson!
erok
c/o LL´s Forum

Post by erok »

Stog ganska mycket åt vänster igår mot Löven.Bra tryck även på denna sida.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Post Reply