HALLÅ
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
HALLÅ
nä nu vill jag veta vad som händer i lakers. En massa spelare sticker och ingen kommer till. Va har vi ingen sportchef men hallå vad är det. tycker dom borde prata med patrick han som var sportchef förra året LAKERS MÅSTE BERÄTTA FÖR ALLA SINA FANS VAD SOM HÄNFER OCH HUR DOM TÄNKER
LUGN, låt oss vänta på transferförnstret!! När öppnar det förrsten, nån som vet??
Synd det här med Jonathan Persson, jag gillade hans speed och teknik..
http://www.vaxjolakers.se/p5354/p5354_s ... rticle=593
Synd det här med Jonathan Persson, jag gillade hans speed och teknik..
http://www.vaxjolakers.se/p5354/p5354_s ... rticle=593
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
är, me det som är, så är det

-
- c/o LL´s Forum
Vill inte verka negativ men det är de här jag trott hela tiden.
Tror inte jonte är den enda som kommer lämna om jag får vara riktigt ärlig..
Tycker sådana som jonte borde få mer speltid..
Unga spelare ska man kunna behålla.
Tror inte jonte är den enda som kommer lämna om jag får vara riktigt ärlig..
Tycker sådana som jonte borde få mer speltid..
Unga spelare ska man kunna behålla.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- Forumamatör

I Tingsryd får juniorerna chansen. Visst de kanske inte får spela jättemycket men de får ändå erfarenhet. Det är därför ungdoms och juniorsidan är så stark i taif
-
- Forumamatör
man måste ändå ge dem chansen. Bara nåt byte lite ibland så att de får känna på det och slussas in i a-laget. Varför inte en fjärdefemma med bara juniorer. Då skulle lakers hyllas som en ungdomsvänlig klubb och fler talanger skulle söka sig dit
"Se möjligheterna inte riskerna"
Det bästa budordet för en optimist som mig
"Se möjligheterna inte riskerna"
Det bästa budordet för en optimist som mig
Min önskelista för kronobergshockeyn
taif till Allsvenskan: Så kan de mäta sig mot rätt motstånd.
Lakers till elitserien: Kan man åka in och kolla på toppmatcher när det är matchfritt i dackehallen
taif till Allsvenskan: Så kan de mäta sig mot rätt motstånd.
Lakers till elitserien: Kan man åka in och kolla på toppmatcher när det är matchfritt i dackehallen
jaha....
detta var faktiskt riktigt sorgligt....hela säsongen har jag hoppats att Jonatan Persson ska få chansen och när han är inne så jobbar han kopiöst....utav de spelare som lämnat denna säsong bryr jag mig först nu.
Jag hoppas innerligt att Fagerwall ej blir kvar.
Jag hoppas innerligt att Fagerwall ej blir kvar.
"Once a laker, always a laker."
Äh.. oavsett vad som händer så hittar folk alltid nåt att klaga på...
rullar man på 4 femmor är det fel, rullar man på 3 femmor är det fel, signar man juniorer gör man fel, om juniorerna inte får spela gör man fel, lämnar en spelare laget har man gjort fel, värvar man etablerade spelare gör man fel...
Målar man fan på väggen så kan man ju ge sej tusan på att det går åt helvete.
rullar man på 4 femmor är det fel, rullar man på 3 femmor är det fel, signar man juniorer gör man fel, om juniorerna inte får spela gör man fel, lämnar en spelare laget har man gjort fel, värvar man etablerade spelare gör man fel...
Målar man fan på väggen så kan man ju ge sej tusan på att det går åt helvete.

Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Jo, det är helt riktigt, det är väldigt lätt att hitta olika vinklingar på problemen och ibland problem som inte ens finns. Men vi är många som skriver med olika bakgrund och idéer på hur det kan vara. Men vi har lyckligtvis samma mål, att vi vill lagets bästa.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
- Dragkampslakej
- Forumdemon
Matcherna har varit hårda jämna tillställningar överlag! Poängen har varit viktiga och då är det väl inte direkt läge att plocka in de oerfarna spelarna, då krävs rutin. Tråligt att han väljer att lämmna klubben då han säkerligen får mer speltid om han valt att stanna. Serien har ju inte så stor betydelse snart !
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!
Tycker att Jockes utläggning om laget kontra jaget är klockren. Allför många juniorer tycks tro att man automatiskt skall få speltid osv. Speltid förtjänar man. Vill man prioritera speltid bör man som junior välja en lägre division om man inte är en extrem talang. Tycker att 80 talisterna måste lära sig tålamod och att bita ihop lite. Så fort det inte går som man vill så skall man lämna och gå till ny klubb. Man bör kanske ransaka sig själv innan man drar. Jag tycker att man har gjort rätt som har gått hårt på 3 femmor. Det är en svår avvägning att satsa på juniorer eller satsa på poäng.
Nille - Du har skrivit det bästa inlägget på det här forumet någonsin. Jag efterlyser lite tålamod och ödmjukhet från de unga spelarna. J.Persson har dessutom en annorlunda spelstil då han är en playmaker på en ytterforwardsposition. Inget fel i det, men en svår roll att bemästra (både för den enskilda spelaren och övriga i femman). Han är inte en komplett spelare och jag tycker inte att han var given i någon av de tre första kedjorna.
Det skulle kanske inte skada med lite av det ovannämnda hos oss supportrar åxå?Varanen wrote:Jag efterlyser lite tålamod och ödmjukhet från de unga spelarna.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.