Brad DeFauw
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Brad DeFauw
Brad har skrivit kontrakt med VISP som spelar i Schweiz andradivision.
Re: Brad DeFauw
Där kommer han säkert dominera!!canadiens wrote:Brad har skrivit kontrakt med VISP som spelar i Schweiz andradivision.
Källa??
http://www.achockey.se/
Att Brad Defauw skulle komma tillbaka till Växjö Lakers såg jag som helt uteslutet - och det gjorde uppenbarligen Växjö Lakers också.
/T5!!
Att Brad Defauw skulle komma tillbaka till Växjö Lakers såg jag som helt uteslutet - och det gjorde uppenbarligen Växjö Lakers också.
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
- Fröken Svår
- Forumproffs
-
- c/o LL´s Forum
Brad til Enga?! Det var jo et lite sjokkRazzel wrote:Brad till Norge

DeFauw är kraftgt underskattad av det skälet att han spelat några matcher i NHL. Då tror alla att man är en målskytt, en gudabenådad skridskoåkare osv. Han är en grinder, varken mer eller mindre, en ok sådan. Han skall ha samma roll som Andersson, Pikkarainen, Niinikoski och Markusson. Värvar man honom som Chrille eller Andrée blir man besviken.
*Nu ser det ut som om jag pratar med mig själv igen, men jag svarade på en fråga om jag inte egentligen menar att Brad är överskattad som skibenten tog bort*
Nej, jag menar faktiskt att han är underskattad. Av det enkla skälet att man väntar sig en poängmaskin när han värvas, fastän han är en grovjobbare. Det skiljer därför mycket mellan förväntningarna och vad han leverar. Men om det är en grovjobbare man vill ha kan DeFauw vara ett hyggligt alternativ för klubbar på den nivå vi nu snackar om.
Nej, jag menar faktiskt att han är underskattad. Av det enkla skälet att man väntar sig en poängmaskin när han värvas, fastän han är en grovjobbare. Det skiljer därför mycket mellan förväntningarna och vad han leverar. Men om det är en grovjobbare man vill ha kan DeFauw vara ett hyggligt alternativ för klubbar på den nivå vi nu snackar om.
Detta evinnerliga prat om artister... bara för att dom har signat ett sk Artistkontrakt så innebär det inte att dom är artister. Självklart ska dom prestera, precis som resterande del av laget måste göra.
I Brad's fall så haussade han själv upp sig (tänker på telintervjun vid första träningspasset när spelarna introducerades och han beskrev sig som skridskostark, skottvillig målgörare) samt att han spelat i NHL plus i USA's VM-lag.
Tror han håller med mig när jag påstår att hans säsong i Lakers var dålig.
I Brad's fall så haussade han själv upp sig (tänker på telintervjun vid första träningspasset när spelarna introducerades och han beskrev sig som skridskostark, skottvillig målgörare) samt att han spelat i NHL plus i USA's VM-lag.
Tror han håller med mig när jag påstår att hans säsong i Lakers var dålig.
”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”
G. B. Shaw
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”
G. B. Shaw
Jag tycker att det är klasskillnad på Niinjakoski och Brad.
Det är trots allt som så att Niinjakoski inte fick plats i Pelicans, medan Brad utan tvekan är bättre i sin roll och hade lätt tagit en plats i elitserien.
Gillar båda två, men som hockeyspelare håller jag Brad högre, även om Niinjakoski är roligare att se på isen.
Det är trots allt som så att Niinjakoski inte fick plats i Pelicans, medan Brad utan tvekan är bättre i sin roll och hade lätt tagit en plats i elitserien.
Gillar båda två, men som hockeyspelare håller jag Brad högre, även om Niinjakoski är roligare att se på isen.