Nybro-Lakers
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Dagens uppställning:
20 Grotnes (33 Åkerström)
62 Honkanen – 44 Custemo
23 C.Persson – 2 Augustin
4 Ejdepalm – 34 Sundbom
27 Messa
43 Hirvonen – 65 A.Persson – 55 Pikkarainen
12 Yngveson – 32 Andersson – 16 Jacobsson
71 Romö – 15 Niinikoski – 91 J.Persson
21 Rosén – 19 Yngwe – 38 Markusson
20 Grotnes (33 Åkerström)
62 Honkanen – 44 Custemo
23 C.Persson – 2 Augustin
4 Ejdepalm – 34 Sundbom
27 Messa
43 Hirvonen – 65 A.Persson – 55 Pikkarainen
12 Yngveson – 32 Andersson – 16 Jacobsson
71 Romö – 15 Niinikoski – 91 J.Persson
21 Rosén – 19 Yngwe – 38 Markusson
91:an Hjalmarsson
Kan ju vara så att dom som inte vill köra bil resonerar som så att det finns en massa usla förare ute på vägarna som tror att dubbdäcken fungerar som larvfötter och att det går att blåsa på utav bara h-e trots snön... med andra ord... maaaan ääääär juuuu iiiinte ensaaaaam pååååå vääääägen!!!!!!!!!!!!The Duke wrote:Om man är så Jä....ar dålig på att köra bil att man inte vågar köra för att det snöar kanske man skall sälja bilen...
”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”
G. B. Shaw
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”
G. B. Shaw
- Fröken Svår
- Forumproffs
-
- c/o LL´s Forum
-
- Forumamatör
Håller med dig i ditt resonomang. Man är ju inte ensam och efter en allvarlig bilolycka för ett tag sedan så är jag lite rädd för att ut och köra bil men jag gör det ändå men inte då det är sådant här väder. Satsar på bussen o hoppas det går bra. Men det gör det säkert bara de kör som de skall sååå......Charlamov wrote:Kan ju vara så att dom som inte vill köra bil resonerar som så att det finns en massa usla förare ute på vägarna som tror att dubbdäcken fungerar som larvfötter och att det går att blåsa på utav bara h-e trots snön... med andra ord... maaaan ääääär juuuu iiiinte ensaaaaam pååååå vääääägen!!!!!!!!!!!!The Duke wrote:Om man är så Jä....ar dålig på att köra bil att man inte vågar köra för att det snöar kanske man skall sälja bilen...

Lakers är de bästa
-
- Forumamatör
-
- Forumamatör
-
- Forumamatör
-
- Forumamatör
Skall åka med bussen så jag har inte så mkt val jag hoppas de kör ordentligtRäven wrote:Inget roligt väglag, ta det försiktigt på vägarna, det finns allför många dårar där, som tror att de kan köra som under sommaren. Och kör i tid!

SYNS I NYBRO!!!! LAKERS skall ta hem detta idag. Vinst till Lakers
Lakers är de bästa
-
- c/o LL´s Forum
- Fröken Svår
- Forumproffs
The Duke: Hur kunde du komma på det nu, mitt upp i halkdiskussionerna?
Jag var kort inne på det för en månad sedan, men nu har jag satt en överdriven tro till Ejderpalm, som verkar ha en förmåga att skapa självförtroende och harmoni i laget. Det finns säkert annat också. Men jag tror på att mental träning är väldigt viktig i dagens sport.
Sedan hoppas jag att samtliga som kör ikväll, tar det lugnt. Själv sitter jag framför tv och dricker något gott under matchen, är precis hemkommen från jobbet, och är väldigt glad att just den här matchen går på tv, hade inte velat ut på vägarna ikväll.

Jag var kort inne på det för en månad sedan, men nu har jag satt en överdriven tro till Ejderpalm, som verkar ha en förmåga att skapa självförtroende och harmoni i laget. Det finns säkert annat också. Men jag tror på att mental träning är väldigt viktig i dagens sport.
Sedan hoppas jag att samtliga som kör ikväll, tar det lugnt. Själv sitter jag framför tv och dricker något gott under matchen, är precis hemkommen från jobbet, och är väldigt glad att just den här matchen går på tv, hade inte velat ut på vägarna ikväll.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
- Fröken Svår
- Forumproffs
- Fröken Svår
- Forumproffs
man kan väl säga så här: det är stooooor skillnad på produktionen av allsvensk hockey på viasat och elitserien på canal+. Men jag är ändå positivt överaskad, jag trodde det skulle vara mycket sämre. Mellansnacket kan jag inte bedöma för jag hörde inte så mycket av det, däremot hörde man lakejerna dundra på från borta-stå. Inte minst zoomade kameramännen in er flitigt. Bra jobbat!!!
Dessutom är det såklart kul att kunna se målen resp. utvisningarna i repris. Pikkarainens pärla var riktigt läcker, helt omöjligt att göra mål därifrån egentligen.
Dessutom är det såklart kul att kunna se målen resp. utvisningarna i repris. Pikkarainens pärla var riktigt läcker, helt omöjligt att göra mål därifrån egentligen.

Jo, det var skillnad, men hallen gjorde också att det fanns begränsade möjligheter, vad jag förstår så var det bara en kamera som följde matchen från lite håll och den satt av natuliga skäl för lågt.
Men repriserna är grejer att se och de var från olika vinklar, bra jobbat tycker jag.
Men repriserna är grejer att se och de var från olika vinklar, bra jobbat tycker jag.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
- Fröken Svår
- Forumproffs
Vad det gäller Perlskog så hade han varken koll på var spelare hade spelat tidigare eller nationalitet. Pikkarainen kommer inte från Finland utan från Surahammar och har inte spelat i finska högsta divisionen för att ta ett exempel. Bönan var ju heller ingen muntergök att ha som expert, väldigt svårpratad, men det är klart stackarn höll ju på Nybro!!