omröstning. Bäst tifo verksamhet.
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
omröstning. Bäst tifo verksamhet.
Vilken supporterförening har enligt ditt tycke stans bästa tifoverksamhet.
I always tell the truth, even when i lie
Re: omröstning. Bäst tifo verksamhet.
jag tycker lakejerna kan ha mer tifo!!!teddy wrote:Vilken supporterförening har enligt ditt tycke stans bästa tifoverksamhet.

MOT ELITSERIEN!
-
- Forumamatör
EFT knäcker VHL eller vad ni heter på tifo.. det är det ända jag kan säga..!
Liten knäpp omröstning tycker jag inne på ett hockey forum där alla håller på ett och samma lag och ta mot lagen i 2 olika sporter som hatar varandra.. vad är det för mening med det igentligen för alla vet ju att nästan alla röster kommer komma på VHL för att alla här inne håller på VHL!!
Ganska mkt omoget

I LIVE ÖSTER IF
-
- Forumamatör
haha, joo!teddy wrote:tydligen intevillepille wrote: Liten knäpp omröstning tycker jag inne på ett hockey forum där alla håller på ett och samma lag
ska du inte ta lite andra alternativ som är lite mer mot east front? som är fördel för vhl!?
jag har aldrig sett vhl haft tifo! kommer dom någonsin ha ett tifo?
vet ni äns vad tifo är ?
jag tror inte ni kan ett piss om tifo om jag ska vara ärlig!
I LIVE ÖSTER IF
http://lakejer.griffel.net/media/movies/tifo_nif.wmvvillepille wrote:haha, joo!teddy wrote:tydligen intevillepille wrote: Liten knäpp omröstning tycker jag inne på ett hockey forum där alla håller på ett och samma lag
ska du inte ta lite andra alternativ som är lite mer mot east front? som är fördel för vhl!?
jag har aldrig sett vhl haft tifo! kommer dom någonsin ha ett tifo?
vet ni äns vad tifo är ?
jag tror inte ni kan ett piss om tifo om jag ska vara ärlig!
http://lakejer.griffel.net/media/movies ... erdome.mpg
http://lakejer.griffel.net/media/movies/blandat_005.avi
Ett litet axplock.
Kom tillbaka när ni fixat ordenliga tifon själva. Crepè rullar och konfetti hela tiden, snälla variera er lite.
I always tell the truth, even when i lie
-
- Forumamatör
Det heter VLH, lär dig detvillepille wrote:EFT knäcker VHL eller vad ni heter på tifo.. det är det ända jag kan säga..!
Liten knäpp omröstning tycker jag inne på ett hockey forum där alla håller på ett och samma lag och ta mot lagen i 2 olika sporter som hatar varandra.. vad är det för mening med det igentligen för alla vet ju att nästan alla röster kommer komma på VHL för att alla här inne håller på VHL!!
Ganska mkt omoget

-
- c/o LL´s Forum
Att skapa ett tifo på en fotbollsarena är fan så mycket lättare än i en ishall.Ingenting får komma ut på isen. Det gör absolut ingenting om det hamnar papper eller dyligt på fotbollsplanen.Hur skulle det se ut med ett toktifo i nybros ishall.Omspolning minst två ggr.Låt East front hålla på med det de är duktiga på.Nämeligen stötta Öster.Vi själva stöttar Lakers för det är vi bäst på. Sen gör det ju absolut inget om lakejer som vill se på fotboll ser på fotboll och tvärt om 

Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok wrote:Att skapa ett tifo på en fotbollsarena är fan så mycket lättare än i en ishall.Ingenting får komma ut på isen. Det gör absolut ingenting om det hamnar papper eller dyligt på fotbollsplanen.Hur skulle det se ut med ett toktifo i nybros ishall.Omspolning minst två ggr.Låt East front hålla på med det de är duktiga på.Nämeligen stötta Öster.Vi själva stöttar Lakers för det är vi bäst på. Sen gör det ju absolut inget om lakejer som vill se på fotboll ser på fotboll och tvärt om
Håller med dig till 100%
Lakers och Öster behöver varandra!
- Dragkampslakej
- Forumdemon
Lite konstig omröstning går väl inte att jämnföra. Jag upplever eastfront som lite elakare och kanske inte genomtänkta men jag ser en match om året så det är ju svårt att bedömma. Sist när jag och sambon skulle stötta Öster och hjälpa till med tifot fick sambon en påse konfetti kastad rätt i tinningen stenhårt så nu föredrar jag bortaståplats.
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!
Du menar att det kommer riktiga fotbollsupportrar till växjö nu när öster spelar i Allsvenskan?villepille wrote:Det är ju lätt att komma med något annat när man har ca 1000 kr i kassan som ska gå till allt möjligt!
Men kommer saker som kommer knäcka er nästa år det kan man nästan lova!
Nu ökar vi !!
Så sant sagt MFC, tycker vi avslutar denna tråden innan den spårar ur.MFC wrote:Fotboll är fotboll.. ishockey är ishockey.. att jämföra tifon mellan lakers och EF är egentligen som att jämföra hallon och Lakers.. salt sött... surt salt.. bla bla.. blä blä..
Ingen match är spelad förrän den är slut!
haha.. om jag skriver l_akrits så blir det lakers.. såg inte det förrän nu.. nåja, kul grej..MFC wrote:Fotboll är fotboll.. ishockey är ishockey.. att jämföra tifon mellan lakers och EF är egentligen som att jämföra hallon och Lakers.. salt sött... surt salt.. bla bla.. blä blä..
Lakers = lakers (test)
[url=http://vaxjohem.elmberg.net/]Snart kommer din uppkoppling att slockna...[/url]