Andre Persson

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Post Reply
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Andre Persson

Post by Lakersfan_03 »

Det är helt otroligt hur bra denna spelare är i Växjö Lakers just nu.
När det går dåligt för laget är det han som som kämpar mest och det är han som själv kan vända en match och på så sätt kommer laget in i matchen.
Han fixade 1-2 och 2-2 mot nybro och vips så skapade lakers bra tryck och var med i matchen.

Andre persson är den spelare som har imponerat mest på mig denna säsongen bara fortsätt så Andre.
Han ger verkligen 100% i varje byte och viker aldrig ner sig.
Ramsan vi sjöng om andre kommer säkerligen dyka upp flera gånger och även idag.
'' Persson är vår idol persson är vår idol han gör så jävla många mål persson är vår idol''
PERSSON DU ÄR KUNG
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Rebecca
Forumentusiast

Post by Rebecca »

Jag håller verkligen med dig om det du skriver... han är enormt bra denna säsongen och han har imponerat stort. Önskar att fler spelare hade imponerat lika mycket på mig.... Andree keep on going! Du är grym!! Den inställningen som Andree har skulle alla de andra också sträva efter....
antonius
Forumentusiast

Post by antonius »

Ja !!!..jag är rädd att vi inte får behålla honom nästa säsong !:(
Han går nog till eliten !
Angel Islet Army
Räven
c/o LL´s Forum

Post by Räven »

Ja, risken är stor att han drar vidare, men han har verkligen tagit klivit uppåt. Här snackar vi inställning.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
Lakerdome
Forumdemon

Post by Lakerdome »

Andrée kommer på tal i en intervju med Brynäs Leif Boork..
Sen var det en till rekommendation: Växjös Andrée Persson.
- Det vet jag vem det är. Det är en relativt ung spelare; högerfattad, stor ytterforward. Vi har inte direkt diskuterat honom, men det är en spelare som mycket väl kan vara intressant för framtiden. Jag har sett honom några gånger och det är en stor stark ytterforward med bra fart. En spännande typ.
http://www.svenskafans.com/hockeyzon/ar ... ?id=109554
Räven
c/o LL´s Forum

Post by Räven »

Jodå, kan bara hålla med Boorken.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
Charlamov
Forumterrorist

Post by Charlamov »

Två faktorer emot... Brynäs på dekis... Boork som tränare. Tycker han har framtiden bakom sig.
”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”

G. B. Shaw
Rex
Forumentusiast

Post by Rex »

Per Mårts var och spanade in honom mot Malmö.
Roggan
Forumdemon

Post by Roggan »

Då lär nog Johan A vara aktuell för HV. Tycker han visat vad han går för de senaste matcherna. Absolut en kille som har potential för att spela i Elitserien.
Rebecca
Forumentusiast

Post by Rebecca »

Roggan wrote:Då lär nog Johan A vara aktuell för HV. Tycker han visat vad han går för de senaste matcherna. Absolut en kille som har potential för att spela i Elitserien.
Ja det har verkligen lossnat helt och hållet för Johan, fortsätter han på samma spår lär det vara många klubbar som kommer att rycka i honom. Förhoppningsvis får vi behålla både Andree och Bois :D
Pesse
Forumamatör

Post by Pesse »

Leif Boork sa ju något i stil med att Johan Andersson höll elitserieklass redan när han spelade i Mariestads Bois. Kan tänka mej att han är helt lyrisk nu :D

Andrée bör gå till elitserien isommar eller nästa sommar för sin egen skull. Vi snackar trots allt om en spelare som skulle kunna hamna i landslaget och göra en karriär som sträcker sej högt över Växjös gränser, även om vi alla hoppas att Lakers kniper en elitserieplats inom de närmaste åren. Fast det blir svårt...
Post Reply