Oväntat så kickades NH:s andre Nord amerikan Paul Esdal.
Detta troligtvis för att öppna för nyförvärv. Hucko, Golubovsky och Wallenberg ryktas alla till NH. Tveksamt dock om alla kommer men ett par av dessa är inte omöjligt.
Men var inte detta den duktige amerikan som skulle vara en av de ledande lirarna när Nyköping skulle fortsätta med succen från förra året och ligga i toppen??
Mygel wrote:Men var inte detta den duktige amerikan som skulle vara en av de ledande lirarna när Nyköping skulle fortsätta med succen från förra året och ligga i toppen??
Jo???
Han skulle vara ledande i laget. Så blev inte fallet och därför byter man ut honom. Men det visste du ju redan så vad är det du försöker säga?
Mygel wrote:Men var inte detta den duktige amerikan som skulle vara en av de ledande lirarna när Nyköping skulle fortsätta med succen från förra året och ligga i toppen??
Ja du mygel, du är en skoj sak du.
En ny Kanadensare är nu klar Marc Brown, spelade i kloten senast
är just nu i Tyskland och spelar landslags hocky för Kanada
Och du mygel , jag tror inte mycket på att rögle kommer att ligga kvar så länge till ,där dom är just nu.
Kom ihåg vem som sa det först
Inte lätt att vara ödmjuk mot någon som inte finns, därför är JAG bäst!!!!!
Lakers till div 3
Jepps, jag lagrar ditt påstående tillsammans med alla de som sa att Nyköping skulle vara ett topplag i år. När vi summerar säsongen så kan vi plocka fram allting igen och se vem som gissade rätt på vad.
Mygel wrote:Jepps, jag lagrar ditt påstående tillsammans med alla de som sa att Nyköping skulle vara ett topplag i år. När vi summerar säsongen så kan vi plocka fram allting igen och se vem som gissade rätt på vad.
Mygel wrote:Hur utvecklar sig detta tips? Ser mörkare ut på NH fronten än vad det gör på Rögle fronten. Men jag kan oxå se fel här nere från denna horisont.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.