Gretzky wrote:Varför heter tråden 16/8?
är det för att den föreslagna ramsan ska sjungas i 16 åttondelstakt?
du måste va den enda som inte vet va som händer den 16/8.
Ska jag vara uppriktig å ärlig så minns jag inte vad som hände den 16/8, men den 16/10 ska vi väl till malmö?
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Mänsklig - Som du märker får man inte skriva fel. Skapar ett oerhört hallå på forumet. Slutledningsförmågan är inte alltid den bästa heller. Det finns inga trådar som engagerar så mycket som när någon skrivit fel och den efterföljande debatten det medför. Jag deltar just nu själv i det. Måste sluta...
Det är lugnt. Åter till ämnet! Jag tycker inte ramsan om hästskiten är något vi skall köra.
Coffe #800 wrote:hehe vi kan juh alltid ta deras ramsa... INGET HJÄRTA BARA JIPPON ! sedan 4 DUNK på trumman sedan INGET HJÄRTA BARA JIPPON !
det vore fan fetast !
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
pinsamma ramsor...att ni ens försöker...håll er till trumman istället..så att d ialla fall låter nånting från er..."som som som aia kan ni aldrig bli" se o lär på sportexpressen på tisdag....äkta hat...10 år har man väntat...nu ska vi visa hur mycket vi hatar svinen
Macke23 wrote: se o lär på sportexpressen på tisdag....äkta hat...10 år har man väntat...nu ska vi visa hur mycket vi hatar svinen
Bitterhet är ganska trist... är det inte?
Hade nåt rattfyllo kört ihjäl min son... då kunde man snackat om hat, men ett jävla hockeylag??? hallå?
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Macke23 - vilken härlig ambassadör han är för sitt lag (Rögle) och sin supporterklubb (AIA). Man kan ju fråga sig om om just '23' i pseudonymet står för antalet IQ eller för skostorleken?...
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
D kallas hjärta...vi har inte syjunta med andra lags klackar....d får ni syssla med....vi HATAR svinen..ska ni gulla så får ni börja titta på dart elller nåt...Ni VET att ni inte ens är nära AIA:s klass
Vad ska man säga? Är det något mer AIA eller Macke23 hatar? Vad tyckar han exempelvis om kåldolmar eller grisfötter? Det står honom fritt att hata så mycket han bara vill, men LL lägger energin på att stödja Lakers och visa hur bra vi tycker om dem istället för hur dålig/bra motståndarna är! Är AIA Rögles suporterklubb eller ett gäng som bara hatar alla andra? Hur hade de gjort om Rögle värvat Andreas Hadelöv från Malmö? Ska de då hata honom för han kommer från Malmö eller älska honom för han om så skett gått till Rögle? Nä det blir knepigt vi hejar på Lakers allihopa väldigt enkelt!
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!