direktrapportering
direktrapportering
Jag förväntar mig minst 400 svar 

<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>
For security reasons,you are advised to keep your winning information confidential untill your goal is complete and ready to enjoy.
For security reasons,you are advised to keep your winning information confidential untill your goal is complete and ready to enjoy.
- Dragkampslakej
- Forumdemon
http://www.lakerslakejer.com/nyheter.php?id=289Dragkampslakej wrote:Vad är mirc för något?ingen aning!
Dessvärre inget jag kan rekommendera att installera i datorn.
Omröstningen talar sitt tydliga språk.
mIRC 0% = 0%

Vi hade rätt bra tryck på mircen under Sundsvallsmatcherna, säkert 50-75 stycken samtidigt. Iofs ihop med webbradio.maximus wrote:http://www.lakerslakejer.com/nyheter.php?id=289Dragkampslakej wrote:Vad är mirc för något?ingen aning!
Dessvärre inget jag kan rekommendera att installera i datorn.
Omröstningen talar sitt tydliga språk.
mIRC 0% = 0%
Ja om det inte finns några alternativ så förstår jag absolut att många använder mIrc för att hålla adrenalinet flödande, men förhoppningsvis så kan vi dels genom omröstningen och andra påtryckningar skapa ett större intresse för andra kanaler. Webradio dra ju med sig lite kostnader och säkert någon kungakrona för en integrerad chat på lakerslakejer.com
Så ett kostnadsförslag kanske vore på sin plats.
Förövrigt när det gäller Webradio har vi ju redan en given speaker.
H Anderzon
!!!
Så ett kostnadsförslag kanske vore på sin plats.
Förövrigt när det gäller Webradio har vi ju redan en given speaker.
H Anderzon

Jag tycker det är bra att du ha förslag och vill förändra men varför ska en supporterklubb tillhandahålla webbradio ?
Vi får inte ens en press-stol på bortamatcher. Vi koncentrerar oss på att åka upp och stödja laget och njuta av hockey.
Varför så negativ till mIRC ?
Vet du var en integrerad chat på en hemsida körs med för programvara ?
Vi får inte ens en press-stol på bortamatcher. Vi koncentrerar oss på att åka upp och stödja laget och njuta av hockey.
Varför så negativ till mIRC ?
Vet du var en integrerad chat på en hemsida körs med för programvara ?
"There are many dying children out there whose last wish is to meet me."
D. Hasselhoff
D. Hasselhoff
- Dragkampslakej
- Forumdemon
Jag måste verkligen ge en eloge till de som skriver direktrapporteringen för Lakers regi.
Även om det inte finns vid varje match (som man önskar) så är rapporteringen saklig, lagom färgad och kompetent...
miffonas rapportering var "none of the above..."
Även om det inte finns vid varje match (som man önskar) så är rapporteringen saklig, lagom färgad och kompetent...
miffonas rapportering var "none of the above..."
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.