Kvalet kommer att bli....
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Kvalet kommer att bli....
Kvalet kommer att bli så j-vla roligt!
Vilket lag vi har! Spelar hur stabilt och säkert som helst. SIK var i mina ögon inte nära seger någon gång. Måste ändå säga att SIK spelar hockey, det är inte alla lag som gör det, dom e bra!
Det ända som stör är att Troja är på väg utför!
I tre år har man sett fram emot derby mot TAIF och Troja i allsvenskan! Nu kan det bli (antagligen) så att två lag kommer spela i en division och ett i en annan! Bryr mig inte om att spekulera i vem som spelar var!
Men visst känns det lite snopet!
Jag tror på Lakers och att dom kommer fixa en allsvensk plats!
Spännande blir det i alla fall!
Vilket lag vi har! Spelar hur stabilt och säkert som helst. SIK var i mina ögon inte nära seger någon gång. Måste ändå säga att SIK spelar hockey, det är inte alla lag som gör det, dom e bra!
I tre år har man sett fram emot derby mot TAIF och Troja i allsvenskan! Nu kan det bli (antagligen) så att två lag kommer spela i en division och ett i en annan! Bryr mig inte om att spekulera i vem som spelar var!
Alla har rätt till min åsikt!
Re: Kvalet kommer att bli....
Men jag tror att Lakers och Troja blir lagen som kommer att gå uppNiGy wrote:Kvalet kommer att bli så j-vla roligt!

Alla till Lakerdome.... Arup e kung!!!!!!!
Och vems fel är det att Troja har gått utför?NiGy wrote:
En av orsakerna är cancersvulsten som kallas Lakers.
Hur kan det vara Lakers fel att det går utför för troja, bara för att Grans och Erkki har gått till Lakers?Lakers suger wrote:Och vems fel är det att Troja har gått utför?NiGy wrote:
En av orsakerna är cancersvulsten som kallas Lakers.
.....
När vi ändå ska köpa ,så tänker Foppa snart flytta hem till Sverige!!! f. n var den supportern från Ljungby är tacksam för Lakers hjälp ifjol.Men sen när man läser Trojas forum ,då förstår man att han är INGEN RIKTIG SUPPORTER.Som tur är har vi inga såna lakejer.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Och det är du som bestämmer vem som är en "riktig supporter"?alfax wrote:När vi ändå ska köpa ,så tänker Foppa snart flytta hem till Sverige!!! f. n var den supportern från Ljungby är tacksam för Lakers hjälp ifjol.Men sen när man läser Trojas forum ,då förstår man att han är INGEN RIKTIG SUPPORTER.Som tur är har vi inga såna lakejer.
Om en riktig supporter enligt ditt synsätt måste gilla Lakers då är jag ingen "riktig supporter".
bukskott: nä, du gillar väl inte ens hockey?
du är trojasupporter bara så du kan skriva en massa nyttigt i andra klubbars forum o gästböcker...

om du la hälften så mycket energi på att heja fram Troja på matcherna så kanske de inte hade legat där de ligger.. tänk på det!
du är trojasupporter bara så du kan skriva en massa nyttigt i andra klubbars forum o gästböcker...

om du la hälften så mycket energi på att heja fram Troja på matcherna så kanske de inte hade legat där de ligger.. tänk på det!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
-
- Forumamatör
Men nu får du fan sluta ....BHC-support wrote:Linda wrote:Tjoho! Vi är det enda äkta köpelaget!
Att ni är ett köplag har du förvisso helt rätt i, men knappast det enda...
I själva verket är det väl så att originalet vars koncept ni till punkt och pricka kopierat heter Halmstad "Hammers".
Ses i kvalet. Må gott så länge!

Alla till Lakerdome.... Arup e kung!!!!!!!
-
- Forumamatör
SuDDen wrote:Men nu får du fan sluta ....BHC-support wrote:Linda wrote:Tjoho! Vi är det enda äkta köpelaget!
Att ni är ett köplag har du förvisso helt rätt i, men knappast det enda...
I själva verket är det väl så att originalet vars koncept ni till punkt och pricka kopierat heter Halmstad "Hammers".
Ses i kvalet. Må gott så länge!Va fan.. Hur många "egna produkter" har BHC da? Fokin kommer han där i från eller?
Tagga ner! Jag spann bara vidare på ett inlägg som Linda skrev.
Hur många egna produkter BHC har? Åtta stycken, om jag räknade rätt. Dvs en tredjedel av truppen. Efter en snabb titt under spelarpresentationer på Växjö Lakers sida konstaterade jag att ni hade tre (!) egna produkter.
Att ni blir kallade "köplag", "plastgäng", "marknadsföringsklubb" och liknande får ni nog finna er i. Det har ju inte bara med antalet inköpta spelare att göra, utan med hela konceptet. Jag menar bara namnet: Växjö Lakers! Kan ett klubbnamn utstråla mer kommersialism och marknadsföringsjippo än så?
Visst. BHC är knappast den divsion 1-förening i Sverige som drivs med minst resurser. Men det är fortfarande oceaner mellan er och vår verksamhet.
Växjö är schlager å BHC rock´n roll...
-
- Forumamatör
LaKaj wrote:Det är vår särart vi är stolta över...![]()
(bara Halmstad Hammers och Nybro Flames kommer från samma art)

Fast heter verkligen Nybro så? Jag trodde de fortfarande hade Nybro IF, med smeknamnet "Vikings".
Att Nybro tog steget upp förra året unnar jag dem verkligen. En gedigen gammal klubb som med många egna produkter till sist tog steget tillbaka till näst högsta serien efter några mörka år i ettan (eller tvåan som den ju hette innan).
Ha dé!
Växjö är schlager å BHC rock´n roll...