Troja

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Post Reply
Klonis
Ordförande Lakers Lakejer

Troja

Post by Klonis »

Hej hopp alla lakersvänner nyss hemkommen från fiendeland varit i Ljungby och kollat in eventuellt kvalmotstånd :wink:

Ja vad ska man säga om det säsongens bästa match hemma enligt radio kronoberg ja då kan dom enligt mig inte spelat bra i matcherna tycker inte denna match går till historien heller Hoppas(tror) att vi hade slagit dom lättt som dom spelade idag .
Dom Har en spelare som höjdes över mängden J Kelly den killen måste vi hålla hårt i om vi ska mötas har var grym idag men inte kan väl en spelare göra ett helt lag? nej spelar vi vårt lakersspel rätt så har vi den ena foten i allvsenskan nästa år men det är lång mkt lång väg dit och inte finns det några genvägar .

Och du Anderzon tur inte du var där för den domaren som dömde där han höll inte ens Alderinklass och det säger inte lite :wink:
Putte#24
c/o LL´s Forum

Post by Putte#24 »

Tack för rapporten! Ses på puben på söndag..
anderzon
c/o LL´s Forum

Re: Troja

Post by anderzon »

Klonis wrote: Och du Anderzon tur inte du var där för den domaren som dömde där han höll inte ens Alderinklass och det säger inte lite :wink:
Du tog väl namnet på domarn Klonis... :wink:
Lakers suger

Post by Lakers suger »

Klonis wrote:Hej hopp alla lakersvänner nyss hemkommen från fiendeland varit i Ljungby och kollat in eventuellt kvalmotstånd :wink:

Ja vad ska man säga om det säsongens bästa match hemma enligt radio kronoberg ja då kan dom enligt mig inte spelat bra i matcherna tycker inte denna match går till historien heller Hoppas(tror) att vi hade slagit dom lättt som dom spelade idag .
Jaha, då är ni redan klara för allsvenskan då?
Putte#24
c/o LL´s Forum

Post by Putte#24 »

Lakers suger wrote:
Klonis wrote:Hej hopp alla lakersvänner nyss hemkommen från fiendeland varit i Ljungby och kollat in eventuellt kvalmotstånd :wink:

Jaha, då är ni redan klara för allsvenskan då?
Ja för fan, jag firar redan :wink:
buck
c/o LL´s Forum

Post by buck »

Lakers suger wrote: Jaha, då är ni redan klara för allsvenskan då?
det måste ju betyda...

att ni är klara för ettan? ;)
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
NiGy
Forumproffs

Post by NiGy »

Bukskottet är väl klar för hispan, eller? :lol:
Alla har rätt till min åsikt!
Klonis
Ordförande Lakers Lakejer

Post by Klonis »

Ja du Anderzon Teemu Kaukonen dömde Troja -VIK
Post Reply