Idag hade inte musikfolket många rätt. Missade första spelaren, kom knappt igång då den andra kom in osv.
Tycker att det börjar likna knattedisco. De har ju häftigare musik på dagiset bredvid.
Tacka vet jag Intro+musik man hade för 3 säsonger sen, då var ju nästan matchen förstörd om man missade det.
Kritiker är som eunucker i ett harem.
Dom vet hur det går till, dom ser det varje dag,
Men dom kan inte själva.
Jo, kan hålla med om att det var bättre timing för några säsonger sedan. Fast ska jag vara ärlig så funderar jag inte så mycket på det, jag är så in i den koncentrerad på att själva matchen, att jag varken hör eller ser något annat.
Den intro musiken som vi har nu är ju bara för bedrövligt dålig. Jag skulle bli så otroligt glad om den byts ut. Ett tips från mig är att plocka fram en gammal favorit "Strength And Honor" så grabbarna blir riktigt taggade imorgon.
Ja, det här är ett av de klart bästa intron som varit, tycker jag är väl bäst att tillägga.
Sedan hoppas jag att "nästa" arena ska ha en klar skillnad mot denna, det är liksom pinsamt att motståndarlaget ska skrina in genom samma ingång och fortfarande med gnistorna yrande omkring sig. De plus domarna ska ju ta någon form av bakväg in på isen. Hemmalagets insläpp är heligt, där får ingen annan glida in.