Angell

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Angell

Inlägg av Lakersfan_03 »

Jag skulle inte vilja vara i angells kläder den dagen han stiger in i ängelholms lada. Vet inte om någon skulle vilja det.

Rögle har gjort en låt om Angell

När Kjell Nilsson var i Karlskoga
Köpte han ett litet katthalsband
Ja det slingrade kring hans hals
Nä det liknade inget alls
Det var rött o vitt o blått o inte alls så särskilt flått

Å efter matchen blev det intervju
Röglefansen tänkte va fan nu
Hur kan han göra så
Nä han tänkte inte på
Att han jobbar för vårt rbk

Denna match blev början på nåt trist
Nicholas Angell e´du en ligist ?
För när du smällde på
Våran kung i Rbk
Jag lovar dig att när du kommer ner så ska du få

Å AIA har aldrig ringt till dig
Det var säkert ngn tonårstjej
Snart så é det annandags jul
Å då ska vi ha kul
det é du som startat detta strul

Å då ska vi ha kul
Nicholas Angell startade detta strul…

Å då ska vi ha kul

"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Användarvisningsbild
Rebecca
Forumentusiast

Inlägg av Rebecca »

Tycker det är grymt löjligt av AIA måste jag säga...Låt Angell vara istället.. Tror inte han hade planerat att proppa just Kenny, hade det var en annan spelare hade han säkert åkt på likadant.. Visst är tacklingen ful, men säkert var det inte Kenny han var ute efter...?
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Inlägg av Lakersfan_03 »

Tacklingen var riktigt ful tycker jag
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Användarvisningsbild
Rebecca
Forumentusiast

Inlägg av Rebecca »

Lakersfan_03 skrev:Tacklingen var riktigt ful tycker jag

Ja det tycker jag med, men varför hålla på och älta det, han har ju tagit sitt "straff" för det han gjorde... Jag tror det var Näslund som körde ner Andree här hemma mot Bofors, jag tycker det var riktigt fult gjort och ingen utvisning, men skulle aldrig få för mig att skriva låtar och ringa och hota...det är riktigt löjligt och omoget!!!
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum

Inlägg av alfax »

Dessutom har Kenny uttalat sig och ganska säker att det inte var med avsikt utan det är sånt som händer ...så talar ett proffs!
Tror snarare att AIA vänder sig till sin ordf. som har förflutet i Bofors och den som tog bort trumförbudet , tror där ligger hela hatet och efter denna visa som ska sjungas så tror jag faktiskt att telefonsamtalet har kommit från Ängelholm.
Och som Du skriver Lakers 03 tacklingen på Andree var verkligen ful ,men detta inträffar då och då och att då hota spelaren som gjorde det då visar man sitt eget lågvattenmärke.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Användarvisningsbild
Rebecca
Forumentusiast

Inlägg av Rebecca »

alfax skrev:Dessutom har Kenny uttalat sig och ganska säker att det inte var med avsikt utan det är sånt som händer ...så talar ett proffs!
Tror snarare att AIA vänder sig till sin ordf. som har förflutet i Bofors och den som tog bort trumförbudet , tror där ligger hela hatet och efter denna visa som ska sjungas så tror jag faktiskt att telefonsamtalet har kommit från Ängelholm.
Och som Du skriver Lakers 03 tacklingen på Andree var verkligen ful ,men detta inträffar då och då och att då hota spelaren som gjorde det då visar man sitt eget lågvattenmärke.

Det var jags om skrev att den var ful, jag skriver att man ska absolut inte göra något dumt mot den spelare... det är lågt och inte fansens uppgift att ge tillbaka... haha tacklingar förekommer, inget mer snack om det!
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum

Inlägg av alfax »

Rebecca skrev:
Det var jags om skrev att den var ful, jag skriver att man ska absolut inte göra något dumt mot den spelare... det är lågt och inte fansens uppgift att ge tillbaka... haha tacklingar förekommer, inget mer snack om det!

Förlåt Rebecca jag blandade ihop tacklingarna 03 och Du skrev om :oops: Men vi är helt övereens det är inte fansen sak att ge tillbaka,dessutom när den tacklade(Kenny) inte anser att han gjort något mer än det som händer på en hockeyrink.
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Inlägg av Lakersfan_03 »

Visst kanske de hela är en överdrift.
Men inte skulle vi gilla angell om Han gjorde liknadne tackling på Shjon Podein som resulterat i hjärnskakning.
Vi skulle nog bua ut honom.
Men några sånger och samtal kanske det inte hade blivit.

En liten sak som kanske blivit alldeles förstorad.
Användarvisningsbild
Rebecca
Forumentusiast

Inlägg av Rebecca »

Lakersfan_03 skrev:Visst kanske de hela är en överdrift.
Men inte skulle vi gilla angell om Han gjorde liknadne tackling på Shjon Podein som resulterat i hjärnskakning.
Vi skulle nog bua ut honom.
Men några sånger och samtal kanske det inte hade blivit.

En liten sak som kanske blivit alldeles förstorad.

Ja så skulle man nog kunna säga, en relativt liten sak har blivit alldeles för stor. Bättre att fokusera på laget och heja fram dem än att ringa samtal till spelare och hota....Nä skärpning nu AIA!
Macke23

Självklart

Inlägg av Macke23 »

Nej jag vet att er syjunta inte hade brytt er om den tacklingen,men sen vet jag ju också att ni gullar med allt o alla....Vi ska knäcka det lilla aset redan på uppvärmingen,han kommer ångra att han sänkte killen med hockeysveriges största Hjärta....vi GÖR nåt när något är fel....ni SVÄLJER...där är skillnaden på FANS o hobbysupportrar som er...nej då trumma på ni bara....
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Re: Självklart

Inlägg av Lakersfan_03 »

Macke23 skrev:..nej då trumma på ni bara....

vi ska :lol:
Användarvisningsbild
Rebecca
Forumentusiast

Inlägg av Rebecca »

Macke23 skrev:Nej jag vet att er syjunta inte hade brytt er om den tacklingen,men sen vet jag ju också att ni gullar med allt o alla....Vi ska knäcka det lilla aset redan på uppvärmingen,han kommer ångra att han sänkte killen med hockeysveriges största Hjärta....vi GÖR nåt när något är fel....ni SVÄLJER...där är skillnaden på FANS o hobbysupportrar som er...nej då trumma på ni bara....

Ursäkta men vad vet du om oss och inte? att kalla oss för hobbysupportrar kan du väl inte själv vara speciellt nöjd med. Vill du gnälla på något av mina inlägg kan du skriva ett PM till mig, förstör inte vårt forum med massa påhopp och strunt. Du har ingen aning om hur vi Lakersfans är, agerar eller någonting...Fokusera på Rögle som lag istället för att försöak sätta dit Angell, då är NI i så fall inte några RIKTIGA supportrar!
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum

Inlägg av alfax »

Macke23 skrev: sänkte killen med hockeysveriges största Hjärta

Håller med Dig fullständigt att han har Hjärta,Kenny säjer själv att detta är sånt som händer i en hockeyrink ,det är Hjärta mot en motspelare som visserligen gjort något dumt ... men hur ofta händer det inte i en hockeyrink .
Användarvisningsbild
Piggelin
c/o LL´s Forum

Inlägg av Piggelin »

Ja du, Macke 23, Det är skillnad på att ha hjärta och att ha hjärna..... :lol:
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum

Inlägg av alfax »

Piggelin skrev:Ja du, Macke 23, Det är skillnad på att ha hjärta och att ha hjärna..... :lol:

Dagens bästa Piggelin :lol: :lol: :lol:
Macke23

Humor..

Inlägg av Macke23 »

ja jättebra Piggelin,jag blev jätteimponerad...:) D handlar om att STÅ UPP för sitt lag,vi VET att vi kan påverka...ni kan d inte!han kommer darra....kan garantera att han kommer inte att göra en tjuvsmäll igen...
Användarvisningsbild
Rebecca
Forumentusiast

Re: Humor..

Inlägg av Rebecca »

Macke23 skrev:ja jättebra Piggelin,jag blev jätteimponerad...:) D handlar om att STÅ UPP för sitt lag,vi VET att vi kan påverka...ni kan d inte!han kommer darra....kan garantera att han kommer inte att göra en tjuvsmäll igen...

Tro inte att ni har övertag på honom. Han är inte någon mes direkt... Hoppas verkligen att han sätter några poäng mot er! Come on Angell.. Ni går inte dit för att heja på ert lag utan bua ut Angell... ska det vara att ha hjärta...kära nån!!!
Användarvisningsbild
LasseMaja
Forumdemon

Inlägg av LasseMaja »

Du, det vore väl bättre att era spelare lärde sig att stå upp för sina lagkamrater eller?!!! :lol: Vad jag kunde se var det inte en enda Rbk spelare som reagerade.

Visst var tacklingen ful, men man har ju sett betydligt värre saker tidigare.
Macke23

hallå ja...

Inlägg av Macke23 »

Vi knäcker Angell,RBK får övertaget mentalt på han så JA vi visar hjärta,dessutom är d en principsak...Fegtackla vår kung o du kommer få veta att du lever...så JA vi har hjärta..
Användarvisningsbild
Rebecca
Forumentusiast

Re: hallå ja...

Inlägg av Rebecca »

Macke23 skrev:Vi knäcker Angell,RBK får övertaget mentalt på han så JA vi visar hjärta,dessutom är d en principsak...Fegtackla vår kung o du kommer få veta att du lever...så JA vi har hjärta..

Mår ni bättre när ni knäckt honom tror du?? Du resonerar så barnsligt, det är inte vad idrott handlar om, att knäcka folk kors och tvärs... Din uppfattning och dina värderingar är inte riktigt humana...
Macke23

HAHAHAHAHAA

Inlägg av Macke23 »

så härligt pinsamt naiva...kanske ska spela schack istället?...han ska knäckas..benen ska darra på han,när han kommer ut på uppvärmingen redan ska han hatas...sån gulligull inställning du har,riktigt rolig..:)
Användarvisningsbild
Rebecca
Forumentusiast

Re: HAHAHAHAHAA

Inlägg av Rebecca »

Macke23 skrev:så härligt pinsamt naiva...kanske ska spela schack istället?...han ska knäckas..benen ska darra på han,när han kommer ut på uppvärmingen redan ska han hatas...sån gulligull inställning du har,riktigt rolig..:)

Du kan inte ta detta på PM till mig eller... haha. Jag har idrottat hela mitt liv, jag vet vad det innebär vare sig man är med på planen eller utanför. Idrottens atmosfär är på ett sätt, hat och hot och annan skit ska man hålla utanför den ramen anser jag!!
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum

Re: HAHAHAHAHAA

Inlägg av alfax »

Rebecca skrev:Jag har idrottat hela mitt liv, jag vet vad det innebär vare sig man är med på planen eller utanför. Idrottens atmosfär är på ett sätt, hat och hot och annan skit ska man hålla utanför den ramen anser jag!!

Rebecca, Du måste fatta att idrotten går ut på att HATA,skriva sånt som inte stämmer och nedvärdera motståndare,den dagen Du inser det så blir Macke och Du de bästa vänner som skiter i idrottens mål och bara HATAR!!!
Användarvisningsbild
Piggelin
c/o LL´s Forum

Inlägg av Piggelin »

Alfax, jag undrar hur Macke23 har haft det under sin uppväxt. Vilka ideal har hans föräldrar förespeglat honom?
Jag bara undrar.
buck
c/o LL´s Forum
Kontakt:

Inlägg av buck »

Åsså håller vi oss till diskussionen om Angell... intet annat! ;)
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Användarvisningsbild
Piggelin
c/o LL´s Forum

Inlägg av Piggelin »

Sorry, Bucken, slirade lite........
Macke23

haha

Inlägg av Macke23 »

Piggelin lilla :) Hörde att du kom hit i en svart skåpbil 83 ialla fall..:)
Användarvisningsbild
Snoken
Forumterrorist

Inlägg av Snoken »

Macke13! (ja 13)

Håll till på ert forum istället. Vi orkar inte höra om hur bra du och dina kompisar är. Att ni är världens bästa klack och att Kenny är bäst har vi redan läst i 300 andra trådar. Att du bara orkar älta hela jävla tiden. Trumman, svordomar och nu Kenny. Tycker du att man är cool om man håller på som du gör så tyck då det på aia.nu. Vi är fruktansvärt trötta på dig och dina barnsligheter.

Buck, banna patrasket...NU!
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum

Inlägg av alfax »

Vi går tillbaka till ämnet ... faktum är att Angnell gjorde en ful tackling som han blev avstängd för (men observera inte utvisad).Kenny har uttalat sig att sånt här händer i stridens hetta.
Sen får andra tycka vad de vill om det.
Macke23

RÄTTELSE

Inlägg av Macke23 »

Kenny sa direkt efter matchen att dom va ute efter han,o det är inget ovanligt när d gäller Bofors,sen har han ju velat dämpa händelsen iomed "telefonsamtalet" osv....Men VI glömmer inte...
Användarvisningsbild
Piggelin
c/o LL´s Forum

Inlägg av Piggelin »

Macke23, sluta upp med att käka karbonpapper.
Herr Oberst
Forumdemon

Inlägg av Herr Oberst »

Vi är förbannade på Angell av flera olika anledningar (tacklingen ligger i grund till samtliga)
Det handlar om hans gnäll i tidningar och TV, om nattliga telefonsamtal som han tagit emot och därefter blivit hotad. Bofors har spårat dessa samtal men Angell som är så "ridderlig och ädel" väljer att inte polisanmäla denna person. Man undrar ju om det verkligen finns något samtal?
Allt Angell sagt efter tacklingen är bara så äckligt och rent jävla tramsigt så man blir bara förbannad.

Plussa sen på ett gäng idiotfans från Värmland som först buar Kenny när han bärs ut och sedan hånar honom i nästkommande period trots att han inte är med.
Samma fans skriver sen på forum om hur jävla bra Angell är som sänkte Kenny och att man hoppas på att få låna svinet Kåberg till nästa möte för att ge Kenny den sista smällen.

Plussa sen på att vår Kjell springer runt i Bofors-halsduk så...

Droppen har runnit över för längesen!
HATA BOFORS
Användarvisningsbild
Piggelin
c/o LL´s Forum

Inlägg av Piggelin »

Å var fan kommer Växjö Lakers in i bilden. Skriv det här på Bofors eller ert eget forum istället. :evil:
Qrax
Forumproffs

Inlägg av Qrax »

Det var inte Herr Oberst som skapade tråden. Om en lakej skapar en tråd om ämnet är det väl klart att man ska få skriva sina åsikter.
Användarvisningsbild
Patrik_AIA
Forumamatör
Kontakt:

Inlägg av Patrik_AIA »

Piggelin skrev:Å var fan kommer Växjö Lakers in i bilden. Skriv det här på Bofors eller ert eget forum istället. :evil:

Vad det har med Växjö att göra undrar jag också, men tråden har med få undantag utgjorts av lakersfans som haft åsikter om röglefansens aversion mot Angell. Skyll inte på oss att den här tråden existerar i ert forum.
Förresten är det en väsentlig skillnad mellan att mordhota folk och att skriva en satirisk visa. Det svängde väldigt fort. Först tyckte alla att Angell var en buse som kom undan på tok för billigt med en matchs avstängning. Efter det påstådda telefonsamtalet har däremot opinionen svängt. Två saker är skumma: Dels att inte Angell polisanmält händelsen och dels att någon person lyckats hitta hans telefonnummer i fyllan och villan. Om detta är sant så är det förfärligt och det har samtliga skribenter på vårt forum hållit med om, men jag tycker inte att man kan utesluta att det rör sig om ett PR-trick just för att förskjuta fokus från den berömda armbågstacklingen.
Nog om detta.
God jul alla Lakerstomtar!
Senast redigerad av 2 Patrik_AIA, redigerad totalt 0 gång.
Låst