4 Toppmatcher 12 poäng kan vi ta
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
4 Toppmatcher 12 poäng kan vi ta
Jag skrev i början att jag skulle bli nöjd med 6 poäng under dessa 4 matcher och det är jag.
3 poäng uppe i norrland ser jag som en klar vinst för oss.
Inget av norrlandslagen tog fler poäng än oss.
Skitbra Norrlandsturne Växjö Lakers.
På fredag ska alla till Lakerdome
3 poäng uppe i norrland ser jag som en klar vinst för oss.
Inget av norrlandslagen tog fler poäng än oss.
Skitbra Norrlandsturne Växjö Lakers.
På fredag ska alla till Lakerdome
Last edited by Lakersfan_03 on 23 October 2005, 18:36, edited 2 times in total.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- c/o LL´s Forum
Jag sa '' jag blir oerhört nöjd '' om vi får 6 poäng.GS wrote:6 poäng på dessa fyra matcher. Kom ner på jorden nu och skulle vi skramla ihop mer än 3 poäng så är det en sensation.
Inget fel att tro på laget men tyvärr så är vi inte i närheten av att rubba varken MIF, Rögle eller SKIAK. Löven kan vi kanske lugga på poäng.
Inte att jag tror på det precis . . .
Klart som fan att vi kan skramla ihop 6 poäng.
Jag åker inte til Malmö för att se en förlust

Ingenting är omöjligt i denna serien.
/A
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- c/o LL´s Forum
Glömm INTE att Almtuna tog 3 oerhört viktiga poäng mot SAIK , Kan de så kan vi.Lobo wrote:Löven skall vi kunna plocka på konfekten, de andra tre matcherna blir tuffare. 6 Poäng på dessa tre matcher vore klart godkänt.
Men visst det behövs lite tur i hockey också.
jobbigt att det kommer just dessa 4 matcher nu i raken.
/A
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
-
- Forumdemon
I stället för att spekulera i tabellplaceringar och poängskörd i matcher framöver tror jag det är klokast att koncentrera sig på nästa byte istället. Genomför vi VARJE byte med nogrannhet och skärpa trillar det nog in någon poäng. Om vi däremot börjar spekulera i hur det går om 2, 3, 5 eller 30 matcher kommer vi kamma hem 0 poäng i de resterande matcherna i serien. Det var onsdagens fadäs ett klart bevis för.
Precis, förvisso kan ju vi supportrar ägna oss att se längre fram också. Spelarna kan absolut inte göra detsamma även om man lätt fick det intrycket igår. Såg inte alls ut som man var där mentalt utan nån annanstans. Nu händer det ju ganska ofta att en härdsmälta i en match blir till något helt annat gången efter. Nåt alla lagen kommer att få förr eller senare. Tycker det svajat ganska bra hos många lag hittils, en påminnelse bara om hur tufft det blir i denna serie när man inte är 110% närvarande i både kropp och själ. På Söndag kommer man vara där..vi ocksåVaranen wrote:I stället för att spekulera i tabellplaceringar och poängskörd i matcher framöver tror jag det är klokast att koncentrera sig på nästa byte istället. Genomför vi VARJE byte med nogrannhet och skärpa trillar det nog in någon poäng. Om vi däremot börjar spekulera i hur det går om 2, 3, 5 eller 30 matcher kommer vi kamma hem 0 poäng i de resterande matcherna i serien. Det var onsdagens fadäs ett klart bevis för.

Min kollega bor i Skellefteå och är SAIK:are. Han är inte alls förvånad över deras start... säger att dom har ett betydligt svagare lag i år än förra. Varför ska inte Lakers kunna tvåla dit dom? Ni tror väl inte att det är frid och fröjd i det laget... slutspelsnerverna har redan kommit till SAIK!!! Om bara Lakers håller sig till "Sickan" Fagervalls plan
så ska det gå vägen. Men om dom är myterister som igår kan vi glömma poäng... även mot Halmstad!!!

”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”
G. B. Shaw
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”
G. B. Shaw
Kan man upprepa spelet man hade andra halvan av matchen mot Oskarshamn så kanske det kan bli 3-4 poäng, annars får vi nog inrikta oss på en hissfärd neråt i tabellen.
Det är när vi har mött alla lagen i serien en gång som man kan få en fingervisning var vi kommer att hamna i tabellen. Förhoppningsvis blir det på den övre halvan.
Det är när vi har mött alla lagen i serien en gång som man kan få en fingervisning var vi kommer att hamna i tabellen. Förhoppningsvis blir det på den övre halvan.
Växjö Lakers, vinner mot alla!
-
- c/o LL´s Forum
*småler* Ibland käns det rätt bra att ha fel va? =)GS wrote:6 poäng på dessa fyra matcher. Kom ner på jorden nu och skulle vi skramla ihop mer än 3 poäng så är det en sensation.
Inget fel att tro på laget men tyvärr så är vi inte i närheten av att rubba varken MIF, Rögle eller SKIAK. Löven kan vi kanske lugga på poäng.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Känns aldrig fel när det är på detta hållbuck wrote:*småler* Ibland käns det rätt bra att ha fel va? =)GS wrote:6 poäng på dessa fyra matcher. Kom ner på jorden nu och skulle vi skramla ihop mer än 3 poäng så är det en sensation.