Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
ruppo wrote:Gött att Lakers verkar ha ett fungerande PP-spel...
inget man varit bortskämd med tidigare år precis..
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
...men jag tycker att det är förbannat onödigt att tappa en tvåmålsledning - lite signifikativt för Växjö Lakers. Och hur kan man (uppenbarligen) gå ut i tredje perioden med en inställning att försvara - skotten 14 - 5...
Men visst, förbannat gött med en vinst!
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Tycker vi ska vara nöjda med 2 poäng. Dåligt spel kommer alla lag att åstadkomma. Det positiva var att vi måste varit bättre i två. Som jmf kan jag berätta att Skellefteå kom undan med blotta förskräckelsen mot Arboga igår enl min kollega som bor i stan. Sen åkte visst storfavoriten Malmö på däng oxå... get used to it!!!
”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.” G. B. Shaw
Tycker med vi skall vara nöjda med de två poäng vi tog i kväll och tre poäng efter två mycket svaåra matcher där jag trodde vi skulle förlora mot IKO och möjligtvis kunna rubba Nybro trots att vi alltid har svårt för dom plus att dom gått jädrigt bra på försäsongen gör att jag känner mig nöjd med poängskörden så här långt.
Att vi släpper in två mål i bp är inte mycket att säga om för alla lag är nog ruggigt trimmade i sitt pp spel, och vi gör ju glädjande nog två mål själva i pp vilket vi inte brukar vara bortskämda med så här tidigt på säsongen, vårt pp brukar vara kass så här tidigt på säsongen.
Njut nu av det två poäng vi fick med oss hem från Nybban och låt oss tro att vi tra tre nya friska poäng på onsdag mot Hammers.