Tycker absolut att man ska vara orolig för lakers den här säsongen både motståndarna o vi som älskar lakers Hockey är ett snabbt spel där det gäller att fatta snabba beslut o då underlättar det verkligen om spelarna känner varandra väl o vet vad kompisen hittar på o det är därför som man har träningsmatcher för att spela ihop laget till seriespelet börjar Har sett 5 matcher o bara kedjan med Yngvesson,Jacobsson o Andersson har spelat samtliga matcher ihop.Enligt ryckte så är det Fagerwall som bestämt nyförvärven då måste han väll också veta vilka spelartyper som han behöver o vilka av de gamla som de ska spela ihop med.Men jag tycker inte så har varit fallet varken i år eller förra året utan aldeles för mycke dribblande med olika spelare i femmorna.Jag tycker även att om vi vill vara med o sloss om en bra placering måste vi spela med tre femmor så backarna få spela med samma forwards i alla byterna (altså tillbaks till hur viktigt det är att samtliga spelare på isen vet vad den andre tänker o gör) o kom inte o säg att dem inte åkar spela på 3 femmor för det lovar jag att dem åkar.Har man bra spelarmaterial som jag tycker laklers har måste man använda dessa mer än andra titta på almtuna M.Ragnarsson spelade nästan varannat byte o då har du ju två bra nyförvärv i samma spelare istället för att sitta o kallna mellan var 4:e byte.Tillslut Fagerwall börja coacha o visa lite jävla anama under matcherna så killarna tänder till för det kan dem Motivation slår klass det är Tingsryd o Troja bevis för när vi möter dem.Heja LAKERS
Den enda match jag sett så här långt när fagervall var på tårna var mot Borfos.Men å andra sidan var ju även vi lakejer jävligt tända
Tror som någon utryckte sig.Lakejerna kommer att spela en stor roll iår för laget
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Jo, det är riktigt att ommöbleringarna måste ta ett slut, annars blir det ingenting. Det måste sätta sig i laget, för allt måst som sagts ske blixtsnabbt och med ryggraden.
Visst finns det undantag, men de behöver inte nämnas nu.
Jo, jo, visst har du rätt, men när det bara återstår en träningsmatch, så kanske femmorna borde vara klara och spelets tanke också. Lite synd om man tror att det ska fungera just från första seriematchen.
OBS! Detta gäller generellt och är inte ämnat om just Lakers.
Men jag ljuger ju om jag inte säger att jag är orolig ... för det ser onekligen ganska tunt ut ...
Hoppas att det blir bättre till seriepremiären ... för kommer det se ut såhär så blir det nog jobbigt att hitta folk till alla nya stolar i hallen.
För att citera min idol Peanut:
Oh MY GOOOOD!
Administratören som gick in på min Profil och redigerade bort min signatur & raderade mitt inlägg ... OMG!
Hoppas att det blir bättre till seriepremiären ... för kommer det se ut såhär så blir det nog jobbigt att hitta folk till alla nya stolar i hallen.
Finns det så många kvar då??