Per Carlsson wrote:Eller är han kanske inte bättre längre.
det kan väll inte försvinna på ett år ... men alltså det måste väll kännas skit för ville att han inte får stå från start i Taif längre ... jag tror inte att han kommer få tillbaka förtroendet av dom längre efter dom 2 matcherna ... måste väll kännas för jäkligt att bli petad av en grabb som inte är mer än 18 bast.... snacka om att det sänker hans självförtroende...
Ville fick ju stå ifrån start de fem första matcherna i Lakers oh där övertygade han ju inte föga, så jag vet inte vad det kan bero på, men en sak är ju säker, att var hans självförtroende skit när han kom till Taif, ja då lär det ju inte vara näge bättre nu.
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Detta är det sämsta som kunde hända. En av tankarna med att låna ut Ville var nog att han skulle skaffa sig stärkt självförtroende, inte tvärtom. Trist!
det är så sannt så... kanske hade varit bättre om man lånat ut honom till ett lag som inte är i klass med tingsryd ... ett snäppet sämmre lag så att han e garanterad en plats där han sedan kna göra sina saker utan att någon bryr sej och där med skapa självförtroende...
För närvarande och för Lakers skull, så kanske vi får hoppas att NHL-konflikten varar säsongen ut, för då kanske Hadelöv kan bli aktuell för fortsatt spel efter jul.
Absolut Hadelöv, Messa och Ljungan har ingjutit rejäl stabilitet bakåt, jag hoppas även att Ljungan fortsätter efter jul och framåt, men det får vi veta när nästa transferfönster öppnar för han är ju "enbart" bunden till Lakers fram tills dess.
/T5!!
Och förtsätter HV71 sin kräftgång så lär väl inte Ljungan (förhoppningsvis) kallas tillbaka utan blir kvar hos oss.
Det måste väl vara roligare att lira med ett lag i toppen än med ett lag i botten, samma gäller Hadelöv.
*hoppas*
/T5!!
c70t5 wrote:Och förtsätter HV71 sin kräftgång så lär väl inte Ljungan (förhoppningsvis) kallas tillbaka utan blir kvar hos oss. Det måste väl vara roligare att lira med ett lag i toppen än med ett lag i botten, samma gäller Hadelöv. *hoppas*
/T5!!
Det kanske är saknaden av Ljungqvist som är anledningen till HV:s kräftgång...
Lakers- Snart bäst i Småland!!!
c70t5 wrote:Och förtsätter HV71 sin kräftgång så lär väl inte Ljungan (förhoppningsvis) kallas tillbaka utan blir kvar hos oss. Det måste väl vara roligare att lira med ett lag i toppen än med ett lag i botten, samma gäller Hadelöv. *hoppas*
/T5!!
senast släppte Malmö om 8 kassar.. ...hoppas man inte börja snegla norrut...
- In hoc signo vinces -
[img]http://smileys.smileycentral.com/cat/20_2_75.gif[/img]
Jo jag vet, tanken har slagit mig. Men ska Mif mot all förmodan ersätta deras "nya" målvakt så öppnar nog Percy stora plånboken och tar ngn "from-over-there", för jag tror inte att dom tar hem Hadelöv ifrån AS, men som du säger man kan inte vara säker, man kan bara hoppas.
(Siffror som 8-1 ska det ta mig tusan inte kunna bli i ES, illa, illa, illa...)
/T5!!
Per Carlsson wrote:Vill det sig illa så ´blir vi av med både Ljungqvist och Hadelöv om ca två veckor.
Nu är det väll så lyckat att med Hadelöv så är det lakers och inte malmö som bestämmer om det skall vara en fortsättning men sm sagt man vet väll aldrig.
- In hoc signo vinces -
Per Carlsson wrote:Vill det sig illa så ´blir vi av med både Ljungqvist och Hadelöv om ca två veckor.
Nu är det väll så lyckat att med Hadelöv så är det lakers och inte malmö som bestämmer om det skall vara en fortsättning men sm sagt man vet väll aldrig.
Bestämmer Lakers om Hadelöv ska vara kvar!?
Det låter ju ganska mysko... Säker på det?
Det är väl snarare så att Malmö bestämmer om de vill låna ut honom ytterligare en transferperiod och vill de det så har Lakers företräde gentemot andra klubber som kan tänkas vara intresserade.
Åkesson sa att Lakers bestämmde om de ville ha kvar Hadelöv efter julen under mötet och det kanske låter skumt men jag tror det som bestämmer det hela är om vi går till SA eller inte. SA vi behåller Hadelöv inte SA Ville tillbaka.
- In hoc signo vinces -
Lobo wrote:Åkesson sa att Lakers bestämmde om de ville ha kvar Hadelöv efter julen under mötet och det kanske låter skumt men jag tror det som bestämmer det hela är om vi går till SA eller inte. SA vi behåller Hadelöv inte SA Ville tillbaka.
Förutsatt att NHL strejken fortsätter ja! Annars måste ju Malmö ha honom för de lär inte spela med bara en målis.
Last edited by Kjellsson on 2 December 2004, 13:01, edited 1 time in total.