Växjö - Nyköpings Hockey
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Växjö - Nyköpings Hockey
Ska bli riktigt kul att komma ner till Växjö på onsdag. Efter 2 torskar mot er kan ni räkna med ett rejält taggat och revanschsuget lag! På läktaren har vi ingen chans med bortamatch en onsdag dagen före lön.... På isen tror jag på en betydligt jämnare fajt! Dax för revansch???
Välkomna skall ni vara, skall bli trevligt att träffas igen. Ni har ju redan fått karta til hockeypuben, så den delen är klar.
Matchen... väl, jag hoppas på vinst, men tror vi får stryk. På det sättet blir man glatt överraskad om det inte blir så Det skal bli kul att möta NH igen, jag ser fram emot att få se Trent Hunter in action. Dock är han väl en liten buse? Han har redan fler utvisningsminuter i NH-tröjan än hela förra sesongen i Islanders, efter vad jag vet...
Vi sees på onsdag!
Matchen... väl, jag hoppas på vinst, men tror vi får stryk. På det sättet blir man glatt överraskad om det inte blir så Det skal bli kul att möta NH igen, jag ser fram emot att få se Trent Hunter in action. Dock är han väl en liten buse? Han har redan fler utvisningsminuter i NH-tröjan än hela förra sesongen i Islanders, efter vad jag vet...
Vi sees på onsdag!
Jo förvisso har Trent lite utvisnings minuter nu,
men det var en klubba som åkte upp i ansiktet
om det var med avsikt eller ej, kan man bara tro
vad man själv vill, och detta resulterade i matchstraff
därav denna 20 minuters utvisning.
En liten notis ifrån Expressen
http://expressen.se/index.jsp?d=751&a=209621
men det var en klubba som åkte upp i ansiktet
om det var med avsikt eller ej, kan man bara tro
vad man själv vill, och detta resulterade i matchstraff
därav denna 20 minuters utvisning.
En liten notis ifrån Expressen
http://expressen.se/index.jsp?d=751&a=209621
Inte lätt att vara ödmjuk mot någon som inte finns, därför är JAG bäst!!!!!
Lakers till div 3
Lakers till div 3
Re: Växjö - Nyköpings Hockey
Matitsyn wrote:Ska bli riktigt kul att komma ner till Växjö på onsdag. Efter 2 torskar mot er kan ni räkna med ett rejält taggat och revanschsuget lag! På läktaren har vi ingen chans med bortamatch en onsdag dagen före lön.... På isen tror jag på en betydligt jämnare fajt! Dax för revansch???
Har ni någonsin haft någon chans uppe på läktaren mot något lag förutom Huddinge? Om ja, då har mycket förändrats med Nyköping hockey på senare tid.
Efter att ha skakat av sig en del av frustrationen från gårdagen är det läge att se framåt. Nu drar vi på oss blåstället (det trefärgade) och hjälper grabbarna till en trepoängare på onsdag. Att laget här och var är uträknade redan ska vändas till tredubbel tändvätska. Vinst mot NH så ska dom känna blåslampan i häcken resterande omgångar. Kriga
- Åryd Lakej
- Forumdemon
Nu vet jag att jag kommer bli totalt nersågad här på forumet, men jag tyckte mig skönja en del positiva tecken senast:
1) PP-spelet. Jag har tjatat om detta länge. Nu kan vi ta in pucken i zon. Avlossar dessutom skott från backplats. Vågar backarna sig på direktskott blir jag ännu nöjdare. Mums!
2) Försvarsspelet. Injektion av två skridskoskickliga backar är aldrig fel. Båda kan dessutom medverka till organiserade uppspel. Gott!
3) Hadelöv. Sista utpost som injuter självförtroende hos de övriga. Gott!
4) Lägen. Laget lyckades skapa en hel del lägen att göra mål. Bra!
5) Laget. Björnen är bara skadeskjuten. Nu är den riktigt förbannad. Hoppas att tilliten till varandra ökar. Då behöver inte varje gubbe försöka sig på 1,5 gubbars arbete. Skönt!
1) PP-spelet. Jag har tjatat om detta länge. Nu kan vi ta in pucken i zon. Avlossar dessutom skott från backplats. Vågar backarna sig på direktskott blir jag ännu nöjdare. Mums!
2) Försvarsspelet. Injektion av två skridskoskickliga backar är aldrig fel. Båda kan dessutom medverka till organiserade uppspel. Gott!
5) Laget. Björnen är bara skadeskjuten. Nu är den riktigt förbannad. Hoppas att tilliten till varandra ökar. Då behöver inte varje gubbe försöka sig på 1,5 gubbars arbete. Skönt!
Varanen wrote:Nu vet jag att jag kommer bli totalt nersågad här på forumet, men jag tyckte mig skönja en del positiva tecken senast:
En knivskarp analys....var skriver man på???
Tjenare alla lakejer!
Imorgon är det en STOR match. Jag tror faktiskt att matchen blir helt avgörande för vilket lag som tar sig till SA. Om NH vinner så tror jag inte att Växjö kan ta sig i kapp. Det är en match som man verkligen vill se, men tyvärr inte kan.
Ha det bra alla Lakejer, och ett stort lycka till i kampen mot Hammarby om SA-platsen( Våran plats får ni inte )
Imorgon är det en STOR match. Jag tror faktiskt att matchen blir helt avgörande för vilket lag som tar sig till SA. Om NH vinner så tror jag inte att Växjö kan ta sig i kapp. Det är en match som man verkligen vill se, men tyvärr inte kan.
Ha det bra alla Lakejer, och ett stort lycka till i kampen mot Hammarby om SA-platsen( Våran plats får ni inte )
[url=http://nhsupport.egetforum.se/index.php][img]http://nhsupport.egetforum.se/images/nhsupport/files/sidhuvud.JPG[/img][/url]
-
- Forumdemon