Betyg på laget
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Betyg på laget
Sätt betyg på "nya" Lakers efter insatsen igår.
-
- c/o LL´s Forum
- Ambassador
- Forumproffs
Det går åt rätt håll i alla fall:
- Bättre powerplay
- Bättre boxplay
- Mål i overtime
- Mindre omotiverade utvisningar
- Mer moral och kämparglöd
Dock kvarstår problemet med att släppa in ett billigt mål precis efter ett eget mål...har tappat räkninger på hur många gånger det skett denna säsongen.
Dessutom verkar det fortfarande som en del spelare är "rädda" för att göra misstag, lite väl mycket felpass osv.
- Bättre powerplay
- Bättre boxplay
- Mål i overtime
- Mindre omotiverade utvisningar
- Mer moral och kämparglöd
Dock kvarstår problemet med att släppa in ett billigt mål precis efter ett eget mål...har tappat räkninger på hur många gånger det skett denna säsongen.
Dessutom verkar det fortfarande som en del spelare är "rädda" för att göra misstag, lite väl mycket felpass osv.
Ambassador | 19:57 ! ! !
En sak som jag tyckre var ett riktigt gott tecken var "tv-pucksfasonerna" efter Yngvessons mål i OT. De verkade vara riktigt glada över att ha fått in pucken. Det var länge sen jag såg en Lakersspelare "hoppa" in i högen för att gratta målet! 

Det finns mer hockeykultur i Växjö än i Stockholm, byt huvudstad nu!
En tvåa av mig, spelar man som man gjorde mot Halmstad så blir det inte SA, och sedan så måste laget för helfete lära sig att hålla en ledning, jag vet inte hur många ggr man haft det i egna händer för att sedan schabbla bort det!?
SKÄRPNING!!!!
/T5!!
SKÄRPNING!!!!
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]