det verkar inte som att isen kommer att ligga på uterinken tills på lördag. Så vi får ta ut lagen utan att ha varit på is.
Här kommer preliminära laguppställningar för de båda lagen :
Lakej Hockey Elit (div 1)
Andreas Jakopson
Per Lindh
Martin Strandberg
Tobias Karlsson
Oscar Ericsson
Markus Heiman
Kristoffer Johansson
Martin Dunhoff
Johan Gertsson
Mikael Lundin
Henrik Petersson
John Fahlgren
Målvakt: Torbjörn Loodh
Lakej Hockey (Div 2)
Håkan Sevén
Jonas Ericsson
Peter Hultqvist
Thomas Pettersson
Torbjörn Johansson
Hans Anderzon
Per Carlsson
Anders Kvist
Stefan Korpe
Peter Malm
Andreas Heintze
Målvakt : Thomas Hedström
Ha åsikter om denna laguppställningen nu. Jag vet inte vilka flera av er är så det är svårt att knåpa ihop lagen ensam.
under Lakej Hockey på startsidan ligger spelprogramet ute. Här för latmaskar http://www.lakerslakejer.com/spelprogram.php
Lägg märke till att Lakej Hockey Elits första match är nu på måndag 1/11 och Lakej Hockeys första är nu på torsdag 4/11.
kan ni spela eller inte så svarar ni här eller på mail till mig på : hakan.seven@lakerslakejer.com eller ringer mig på 070 - 283 23 10,
det går även bra att skicka pm.
Vid första matchen kommer vi att ta upp betalning av dom som inte har gjort klart det.
Match för korplagen..
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Match för korplagen..
Last edited by dolitle on 30 October 2004, 21:43, edited 2 times in total.
[b]Klubb Poseidon is the shit[/b]
- LaKaj
- Forumdemon
Asså, hallå! När vår vältränade kollegor i A-laget har svårt att greja ett uppehåll på en vecka "hur i hundan" ska då vi klara ett uppehåll på över en månad???! Första matchen den 4/11 och andra matchen den 9/12!!
Att dessutom inte isen har blivit spolad innan första matchen gör ju inte saken bättre. Visserligen passade jag på att fixa min försäsongsträning genom att bevista Alvestas ishall en dryg timme under höstlovet. Rosten på skridskorna försvann åtminstone...

Att dessutom inte isen har blivit spolad innan första matchen gör ju inte saken bättre. Visserligen passade jag på att fixa min försäsongsträning genom att bevista Alvestas ishall en dryg timme under höstlovet. Rosten på skridskorna försvann åtminstone...

----- Växjö Lakers, Sveriges stolthet!-----
Fortfarande några som inte har svarat ifall de kan vara med eller inte. Tobias, Oscar och Martin Dunhoff, kan ni vara med??
Sen är Lakej Hockey Elit 12 spelare + målvakt. Man får bara vara 11 utespelare vid match. Så om alla kan vara med så är det en som får stå över.
Samling vid 21:30 !!
Sen är Lakej Hockey Elit 12 spelare + målvakt. Man får bara vara 11 utespelare vid match. Så om alla kan vara med så är det en som får stå över.
Samling vid 21:30 !!
[b]Klubb Poseidon is the shit[/b]
- Orre Ericsson
- Forumamatör