Referat från matchen Tingsryd - Lakers???
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Referat från matchen Tingsryd - Lakers???
Undara bara varför det inte finns något matchreferat från matchen mot Tingsryd? Märkligt eftersom det i övrigt verkar vara otroliga resurser på siten, med intervjuer och referat från både det ena och det andra...
Är ni så stora i korken nu när ni har NHL-STJÄRNOR i laget och spelar mot SM-FINALISTER så att ni inte bryr en om en match mot Div.1 motstånd? Eller hur ska man tolka detta???
Är ni så stora i korken nu när ni har NHL-STJÄRNOR i laget och spelar mot SM-FINALISTER så att ni inte bryr en om en match mot Div.1 motstånd? Eller hur ska man tolka detta???
-
- Forumamatör
- Orre Ericsson
- Forumamatör
Dagens tips... ---> http://www.nykopingshockey.se/forum/forum.asp
- In hoc signo vinces -
[img]http://smileys.smileycentral.com/cat/20_2_75.gif[/img]
[img]http://smileys.smileycentral.com/cat/20_2_75.gif[/img]
-
- Forumterrorist
Lobo wrote::roll: Dagens tips... ---> http://www.nykopingshockey.se/forum/forum.asp
Det va inte illa.......
-Vill ni se Hockey med fart? Växjö HC såklart!!-
1,90 -->>
Jag hoppas att du inte förväntar dig att bli trevligt bemött, eller att ha en givande diskussion med någon inne på detta forumet.
Så som du beter dig är det nog ingen som vill veta av dig.
Varför klampa in på detta forumet och vara så otrevlig och agressiv ? Är det inte roligare med en diskussion där man respekterar varandra ?
Vad heter du på erat forum ?
Jag hoppas att du inte förväntar dig att bli trevligt bemött, eller att ha en givande diskussion med någon inne på detta forumet.
Så som du beter dig är det nog ingen som vill veta av dig.
Varför klampa in på detta forumet och vara så otrevlig och agressiv ? Är det inte roligare med en diskussion där man respekterar varandra ?
Vad heter du på erat forum ?
[b]Klubb Poseidon is the shit[/b]
Re: Referat från matchen Tingsryd - Lakers???
1,90 wrote:Undara bara varför det inte finns något matchreferat från matchen mot Tingsryd? Märkligt eftersom det i övrigt verkar vara otroliga resurser på siten, med intervjuer och referat från både det ena och det andra...
Precis så är det. Med alla NHL-stjärnor i laget orkar vi inte skriva ett unket referat från en match mot några jönsar från division 1. Kul att du tycker att VLH i övrigt har otroligt med innehåll på sin hemsida. Håller fullständigt med dig. Din tolkning är helt korrekt. Fortsätt gärna delge oss med dina observationer. Hockey är tokskoj!
1,90, ja du och dina mogna inlägg imponerar ju väldiga.
Nyköping Hockey måste vara stolta över att ha en supporter som Du.
/T5!!
Last edited by C70T5 on 17 August 2004, 00:45, edited 8 times in total.
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Mitt inläggt är mitt eget. När STYRELSEN i LL informerar framkommer det med all önskvärd tydlighet. Du försökte hitta en orsak till att referatet mot TAIF saknades och jag håller med dig. Barnslighet? Seriös hockeydiskussion tycker jag. Du hittar helt oväntade vinklar. NHL-proffsen var kanske inte så gpd idé med tanke på att klubben låter bli att lämna referat mot division 1-klubb bara för det. Färre NHL-proffs - fler referat.
LasseMaja wrote:Visst måste ni väl hålla med om att det är lite dåligt att inte ha nån matchtrapport. Det var ju inte precis en match uppe i norrland Brukar inte era rapportörer stå på läktaren snoken???
Med tanke på att det inte skrevs något matchreferat för tredje och avgörande matchen i Play-Off 2 mot SAIK tycker jag inte att ett uteblivet referat från en träningsmatch borde vålla så mycket diskussion, eller?
"Herr-bh, herr-bh, herr-bh..."
- Jan Linde
- Forumamatör
Tingsryds-matchen
Bara oavgjort mot Tingsryd, ok träningsmatcher är träningsmatcher.
Vi får se vad som händer. kanske Lakers kan följa med Rögle till super-allsvenskan
Hälsningar
Jan Linde
Rögleit/vad annars kan man vara
Vi får se vad som händer. kanske Lakers kan följa med Rögle till super-allsvenskan
Hälsningar
Jan Linde
Rögleit/vad annars kan man vara
Rögleit är inget man blir, utan det FÖDS man till