Har läst lite här och där på forumet, men har inte riktigt fått grepp om vad som ska hända med Podein, antar att ingen vet riktigt säkert här heller, men o andra sidan mer än mig :-P
Nån som vet nått om var han ska, eller om han stannar...
Shjon ska bestäma sig under sommaren ifall han ska fortsätta spela i Lakers.
Han har sagt att han först ska prata med Lakers om han ska fortsätta spela överhuvudtaget.
Historien om Podein går vidare. Jag har 2 källor som har helt motstridiga uppgifter. Den ena säger att det till 99% sannolikhet inte blir Lakers till hösten medan den andra säger att det är klart och upp till Lakers nu, om de vill ha honom ...
Förstår inte ens hur ni orkar spekulera i det. Det är ju inget bestämt varken om han kommer eller inte, och han själv har ju sagt att han ska bestäma sig under sommaren så varför inte låta ämnet vara å se hur han gör istället.
Är så fett trött på alla som hört nåt av en kille som hört av en annan kille osv... tror inte ett skit på ryktena om Podein förrän det står en nyhet på hemsidan om hans beslut.
Kan ju dock finnas några själar som vill diskutera det och rent av tycker det är kul. Själv hörde jag detta idag och tänkte att det kanske skulle intressera någon.
Jo men när det gäller Podein så tror jag inte det ligger särskilt mkt i dessa rykten då han själv sagt att han ska bestäma sig under sommaren. varför skulle det då komma nya uppgifter nu ?