Håller med Varanen där.Vi stöttar inte laget med att lägga energin på att skrika mot den andra klacken.Därimot hoppas jag att de andra lagen har med sig stora klackar.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Varanen wrote:Jag tycker vi ska koncentrera oss på att stödja våra krigare i ramsorna. En välfungerande klack kräver engagerade medlemmar.
Då kan man ställa sig frågan vad vi ska hitta dessa engagerade medlemmar.Är det i hallen i första hand vi ska värva medlemmar och inte på stan. Eller ska vi värva många medlemmar och sen få dem engagerade??
Alla verkar vara överens om att vi ska bli större,bättre men ändå hålla samma nivå som vi alltid har gort.Frågan är bara vad vi ska hitta dessa människor.När jag var yngre så kunde man stå på en läktare och bara vara fokiserad på när och varför den randiga jävlen blåste i pipan.Hur han än blåste så var det fel i mina ögon.Sen kom man in i ett trevligt gäng som inte ens hade ett namn utan bara tyckte att hochey var kul.
Idag är LL en mycket väl fungerande klubb med många medlemmar.Man hör inte dommarjävel eka mellan väggarna och det är jag väldigt tacksam för.Det är faktiskt så att det är LL som har fått mig att förstå att dommaren är där för att göra sitt jobb och inte där för att reta gallfeber på mig.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Jag tycker inte att man ska ge sig ut på värvarstråt för att bli fler medlemmar utan folk som är på hockeyn ska känna att Lakejerna vill jag tillhöra.Själv hade jag inte minsta tanke på att bli en lakej (däremot var jag på alla hemmamatcher)innan jag följde med på en bortamatch i bussen och fick erfara här var alla lika ung och gammal ,olika kön alla var respekterade för att de stöttade Lakers.Jag tror att vi lakejer smittar av oss om vi visar denna attityd också i framtiden.