Flaggor

Här diskuterar du ämnen som har med klacken att göra.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Post Reply
Göte
Forumamatör

Flaggor

Post by Göte »

eee jag tycker att lakers ska fixa nya flaggor tex http://www.skantzdistribution.nu/ebutiken/ fast lakers då
erok
c/o LL´s Forum

Post by erok »

Jo du göte.Det tycker jag med att Lakejerna ska göra.men till detta krävs det pengar.Det är därför jag skänker 1 kr till lakejerna för varje mål Lakers gör.vem du är har jag ingen aningom men sitter du på sittplats å tycker att lakejerna har tråkiga flaggor så försök att dra in lite pengar från de närmaste runt om kring dig.det viktiga är inte hur mycket man lägger utan hur många som lägger lite :lol: Å har du redan skänkt en slant så är nog LL inferno tacksamma för ditt bidrag
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Göte
Forumamatör

Post by Göte »

nej jag tycker faktist att lakejerna är en bra heja klack å jag brukar vara med på borta matcher och hemma går jag alltid.......jag började gå i år för jag flyttade från stockholm i sommras.i stockholm så hejade jag på hammarby så jag hoppas att det går lika bra för lakers som för hammarby.
C70T5
c/o LL´s Forum

Post by C70T5 »

erok wrote:Jo du göte.Det tycker jag med att Lakejerna ska göra.men till detta krävs det pengar.Det är därför jag skänker 1 kr till lakejerna för varje mål Lakers gör.vem du är har jag ingen aningom men sitter du på sittplats å tycker att lakejerna har tråkiga flaggor så försök att dra in lite pengar från de närmaste runt om kring dig.det viktiga är inte hur mycket man lägger utan hur många som lägger lite :lol: Å har du redan skänkt en slant så är nog LL inferno tacksamma för ditt bidrag
Om man nu vill skänka lite pengar, vart ska man skicka dom då?
Vem har hand om det?
Skulle man inte kunna öppna ett konto, där dom som vill kan sätta in en slant, så att vi Lakejer kan köpa atteraljer till klacken?
Ett måste skulle iså fall vara att man på hemsidan ska kunna se hur "mycket" pengar som finns på kontot, och vilka som skänkt pengar.
Det skulle väl vara en kul grej, eller?

/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Göte
Forumamatör

Re: Flaggor

Post by Göte »

Göte wrote:eee jag tycker att lakers ska fixa nya flaggor tex http://www.skantzdistribution.nu/ebutiken/ fast lakers då
skulle det inte vara snyggt med en overhead flagga???
erok
c/o LL´s Forum

Post by erok »

jag har skrivigt om detta jag med men nu lägger jag mina slantar i någon av bössorna som finns runt om i hallen.Men öppnas det ett konto där pengarna är ressarverade till LL-inferno så hade detta varit extra kul.
Sen om det hade kommigt in så mycket att det hade blivigt något över så hade de pengarna gärna fått skänkas till ungdomslag eller nått annat innom Lakers.Fast detta beslut ska givegtvis LL-inferno tillsammans med styrelsen av lakejerna bestäma.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
C70T5
c/o LL´s Forum

Post by C70T5 »

erok wrote:jag har skrivigt om detta jag med men nu lägger jag mina slantar i någon av bössorna som finns runt om i hallen.Men öppnas det ett konto där pengarna är ressarverade till LL-inferno så hade detta varit extra kul.
Sen om det hade kommigt in så mycket att det hade blivigt något över så hade de pengarna gärna fått skänkas till ungdomslag eller nått annat innom Lakers.Fast detta beslut ska givegtvis LL-inferno tillsammans med styrelsen av lakejerna bestäma.
Det är ju bara att någon tar tag i det.
Smäll upp ett konto, lägg kontot på hemsidan, klart!!!
Ett eget LL konto, det blir ju succé!!!
Det roliga skulle ju vbara att man kan följa hur mycket pengar det blir, och att det redovisas vad det är som köps, man blir ju lite mer delaktig då.
Nåvä, vi får väl se hur lång tid det tar... :clap: :clap: :clap: :headbanger: :headbanger: :headbanger:

/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Göte
Forumamatör

Post by Göte »

erok
c/o LL´s Forum

Post by erok »

ja där snackar vi flagga :rocker: Behövs ju bara ett per hundra pers som är berädda att skänka en 50 lapp eller nått :lol: har sagt det förr å säger det igen.Det viktiga är inte hur mycket var å en skänker.Utan hur många det är som skänker lite :wink:
anderzon
c/o LL´s Forum

Post by anderzon »

Har du betalt medlemsavgiften än Erok... :wink:
Daniel
Forumterrorist

Post by Daniel »

ni har helt rätt i att vi ska ha fler flaggor och så men
är det inte bätre att använda dom vi har eller

det käns liksom lite meningslöst att köppa mer flaggor när dom vi har inte används i specielt stor utsträkning :wink:

dels så har vi en del på gång vad det gäller flagor
Forza VLH
Forumamatör

Post by Forza VLH »

håller med daniel om att börja använda de ni redan har ..
men det är en bra ide med nya..
gärna stora..hehe :band:
T(a) A(llt) I F(ickan)
Roger
Forumdemon

Post by Roger »

håller oxå med daniel att det är bra flaggor de som finns nu
törstens fiende
erok
c/o LL´s Forum

Post by erok »

Anderzon wrote:Har du betalt medlemsavgiften än Erok... :wink:
Svar nej.Eftersom jag bor i Älmhult å inte kan följa med på så många bortamatcher har jag bestämt mig för att jag lika väl kan vänta tills nästa år, å istället skänka pengar till lakejerna.Nu är det upp till spelarna att göra så många mål att det blir det hade lönat sig för mig att bli medlem :lol: Tänk om alla ickemedlemar hade gort samma sak :wink:
LaKaj
Forumdemon

Post by LaKaj »

erok wrote:
Anderzon wrote:Har du betalt medlemsavgiften än Erok... :wink:
Svar nej.Eftersom jag bor i Älmhult å inte kan följa med på så många bortamatcher har jag bestämt mig för att jag lika väl kan vänta tills nästa år, å istället skänka pengar till lakejerna.Nu är det upp till spelarna att göra så många mål att det blir det hade lönat sig för mig att bli medlem :lol: Tänk om alla ickemedlemar hade gort samma sak :wink:
På det sättet sparar du 100 spänn... Jag tycker gott att du kan höja din insats till 3:- per mål om du inte vill betala medlemskap till Lakejerna.
----- Växjö Lakers, Sveriges stolthet!-----
Per Carlsson
c/o LL´s Forum

Post by Per Carlsson »

Finns väl inget som gynnar en förening mer än medlemmar. Jag tycker att du Erok, borde bli medlem istället för att skänka pengar...
Bizon
Forumdemon

Post by Bizon »

Det tycker jag med, är du en riktig Lakej eller? :wink:
Klonis
Ordförande Lakers Lakejer

Post by Klonis »

ja sätt in 200 spänn det är så lätt... :wink:
Zrekal
Forumdemon

Post by Zrekal »

Göte wrote:kolla tex på denna flaggan http://www.aiktifo.com/bilder/aik/2002/elfsborg/1.jpg
Visar ju på att det är fritt fram att sno andras saker fast man är en klack, sätter de har skrivit på är ju Metallicas grejje. Undra om de inte patentskyddat formen på bokstäverna precis som Coca Cola :?:
erok
c/o LL´s Forum

Post by erok »

Okey.jag får väl bli medlem då :lol: . fast först ska jag till Nyköping den 6/ll å kolla på sverige-Tjeckien.
växjö_på_avstånd
Forumamatör

Post by växjö_på_avstånd »

gör en flagga själv bara!!!köp tyg å en pinne sy flaggan så e d klart ska man ha motiv så får man rita på d bara en flagga skulle kunna kosta mellan 100 å 150 å göra d e både kul också kan man stålt visa upp den sen och man kanske till och med insperar andra till att göra flaggor...
sjung högt och röj om du ska stå i klacken
Post Reply