Flaggor
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
Jo du göte.Det tycker jag med att Lakejerna ska göra.men till detta krävs det pengar.Det är därför jag skänker 1 kr till lakejerna för varje mål Lakers gör.vem du är har jag ingen aningom men sitter du på sittplats å tycker att lakejerna har tråkiga flaggor så försök att dra in lite pengar från de närmaste runt om kring dig.det viktiga är inte hur mycket man lägger utan hur många som lägger lite
Å har du redan skänkt en slant så är nog LL inferno tacksamma för ditt bidrag

Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Om man nu vill skänka lite pengar, vart ska man skicka dom då?erok wrote:Jo du göte.Det tycker jag med att Lakejerna ska göra.men till detta krävs det pengar.Det är därför jag skänker 1 kr till lakejerna för varje mål Lakers gör.vem du är har jag ingen aningom men sitter du på sittplats å tycker att lakejerna har tråkiga flaggor så försök att dra in lite pengar från de närmaste runt om kring dig.det viktiga är inte hur mycket man lägger utan hur många som lägger liteÅ har du redan skänkt en slant så är nog LL inferno tacksamma för ditt bidrag
Vem har hand om det?
Skulle man inte kunna öppna ett konto, där dom som vill kan sätta in en slant, så att vi Lakejer kan köpa atteraljer till klacken?
Ett måste skulle iså fall vara att man på hemsidan ska kunna se hur "mycket" pengar som finns på kontot, och vilka som skänkt pengar.
Det skulle väl vara en kul grej, eller?
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Re: Flaggor
skulle det inte vara snyggt med en overhead flagga???Göte wrote:eee jag tycker att lakers ska fixa nya flaggor tex http://www.skantzdistribution.nu/ebutiken/ fast lakers då
-
- c/o LL´s Forum
jag har skrivigt om detta jag med men nu lägger jag mina slantar i någon av bössorna som finns runt om i hallen.Men öppnas det ett konto där pengarna är ressarverade till LL-inferno så hade detta varit extra kul.
Sen om det hade kommigt in så mycket att det hade blivigt något över så hade de pengarna gärna fått skänkas till ungdomslag eller nått annat innom Lakers.Fast detta beslut ska givegtvis LL-inferno tillsammans med styrelsen av lakejerna bestäma.
Sen om det hade kommigt in så mycket att det hade blivigt något över så hade de pengarna gärna fått skänkas till ungdomslag eller nått annat innom Lakers.Fast detta beslut ska givegtvis LL-inferno tillsammans med styrelsen av lakejerna bestäma.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Det är ju bara att någon tar tag i det.erok wrote:jag har skrivigt om detta jag med men nu lägger jag mina slantar i någon av bössorna som finns runt om i hallen.Men öppnas det ett konto där pengarna är ressarverade till LL-inferno så hade detta varit extra kul.
Smäll upp ett konto, lägg kontot på hemsidan, klart!!!
Ett eget LL konto, det blir ju succé!!!
Det roliga skulle ju vbara att man kan följa hur mycket pengar det blir, och att det redovisas vad det är som köps, man blir ju lite mer delaktig då.
Nåvä, vi får väl se hur lång tid det tar...

/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
kolla tex på denna flaggan http://www.aiktifo.com/bilder/aik/2002/elfsborg/1.jpg
-
- c/o LL´s Forum
ja där snackar vi flagga :rocker: Behövs ju bara ett per hundra pers som är berädda att skänka en 50 lapp eller nått
har sagt det förr å säger det igen.Det viktiga är inte hur mycket var å en skänker.Utan hur många det är som skänker lite 

-
- c/o LL´s Forum
Svar nej.Eftersom jag bor i Älmhult å inte kan följa med på så många bortamatcher har jag bestämt mig för att jag lika väl kan vänta tills nästa år, å istället skänka pengar till lakejerna.Nu är det upp till spelarna att göra så många mål att det blir det hade lönat sig för mig att bli medlemAnderzon wrote:Har du betalt medlemsavgiften än Erok...

- LaKaj
- Forumdemon
På det sättet sparar du 100 spänn... Jag tycker gott att du kan höja din insats till 3:- per mål om du inte vill betala medlemskap till Lakejerna.erok wrote:Svar nej.Eftersom jag bor i Älmhult å inte kan följa med på så många bortamatcher har jag bestämt mig för att jag lika väl kan vänta tills nästa år, å istället skänka pengar till lakejerna.Nu är det upp till spelarna att göra så många mål att det blir det hade lönat sig för mig att bli medlemAnderzon wrote:Har du betalt medlemsavgiften än Erok...Tänk om alla ickemedlemar hade gort samma sak
----- Växjö Lakers, Sveriges stolthet!-----
-
- c/o LL´s Forum
Visar ju på att det är fritt fram att sno andras saker fast man är en klack, sätter de har skrivit på är ju Metallicas grejje. Undra om de inte patentskyddat formen på bokstäverna precis som Coca ColaGöte wrote:kolla tex på denna flaggan http://www.aiktifo.com/bilder/aik/2002/elfsborg/1.jpg

-
- Forumamatör
gör en flagga själv bara!!!köp tyg å en pinne sy flaggan så e d klart ska man ha motiv så får man rita på d bara en flagga skulle kunna kosta mellan 100 å 150 å göra d e både kul också kan man stålt visa upp den sen och man kanske till och med insperar andra till att göra flaggor...
sjung högt och röj om du ska stå i klacken