Nybro

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Post Reply
C70T5
c/o LL´s Forum

Nybro

Post by C70T5 »

Jag ar inne en sväng på Nybbarnas klotterplank, och kan konstatera att en härsknare stämning får man leta efter.
Jag trodde att man som supporter ska stötta sin klubb i vått och torrt, men ack vilka smällar på fingrarna jag fick.
Jag läste ett inlägg av en person som ifrågasatte kaffe Gunnars tränarideologi, han menade på att det verkar märkligt hur man som tränare i ett allsvenskt lag har tid att flänga land och rike runt och kommentera elitserielag. Kan bara säga att jag håller med.
Jag tycker nog att kaffe Gunnar ska lägga lite mer tid på sitt eget lag, istället för att glassa runt i tv.
Nog sagt om detta.
Men fan vad stolt jag är över LAKERS!!!!!!
Nu ser vi till så att kaffe Gunnar sätter kaffet i halsen på onsdag!
Forzza Lakers!!!
:clap: :clap: :headbanger: :headbanger: :headbanger:

/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
NiGy
Forumproffs

Post by NiGy »

Om resultaten uteblir så växer kritiken från fansen! Inte så konstigt!
Undra vad som hade stått i detta forumet om vi legat näst sist i tabellen! ;-)
Alla har rätt till min åsikt!
C70T5
c/o LL´s Forum

Post by C70T5 »

NiGy wrote:Om resultaten uteblir så växer kritiken från fansen! Inte så konstigt!
Undra vad som hade stått i detta forumet om vi legat näst sist i tabellen! ;-)
Uscch, hemska tanke!! 8O 8O 8O
Nu tänker vi i positiv anda.
Men håll med om att det verkar väl märkligt att man som tränare flänger runt i hela landet, NÄR det går dåligt för ens eget lag!?
Jag kan förstå att kritiken växer hos fansen, men kritiken bottnar ju i de flesta inläggen på hur kaffe gubben hanterar tränaransvaret.
Borde man inte som tränare ta sig en tankeställare då?

/T5!!
NiGy
Forumproffs

Post by NiGy »

c70t5 wrote: Men håll med om att det verkar väl märkligt att man som tränare flänger runt i hela landet, NÄR det går dåligt för ens eget lag!?

/T5!!
Nu håller jag helt med dig!
Något av dom två jobben borde vara en bisysla, undra vilket?
Hade laget varit felfritt och gått bra så kanske men.........
Alla har rätt till min åsikt!
buck
c/o LL´s Forum

Post by buck »

Måste säga att det lät lite märkligt att Gunnar kunde radda upp varenda brist i ES-lagen med tanke på den prekära situation hans egna lag befinner sej i...
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Varanen
c/o LL´s Forum

Post by Varanen »

Ja, sanningen är ju att han saknar trovärdighet som expert. Då menar jag en större expert än alla vi andra experter som finns runtom vårt rike. Jag har aldrig stått på ett par skridskor men jag vill hävda att jag kan mer om hockey än Kaffe-Gunnar 8O ...eller kanske inte :roll: 8) .
C70T5
c/o LL´s Forum

Post by C70T5 »

Varanen wrote:Ja, sanningen är ju att han saknar trovärdighet som expert. Då menar jag en större expert än alla vi andra experter som finns runtom vårt rike. Jag har aldrig stått på ett par skridskor men jag vill hävda att jag kan mer om hockey än Kaffe-Gunnar 8O ...eller kanske inte :roll: 8) .
Men vad det gäller vetskap om kaffe, ja, då sätter jag en tjuga på Gunnar!!!! :roflol:

/T5!!
Varanen
c/o LL´s Forum

Post by Varanen »

Borde inte han träna Brynäs eller Färjestad, eller åtminstone bli deras marknadsansvarige? Eller helt enkelt servera kaffe i pauserna? Eller...
buck
c/o LL´s Forum

Post by buck »

c70t5 wrote: Men vad det gäller vetskap om kaffe, ja, då sätter jag en tjuga på Gunnar!!!! :roflol:
/T5!!
Mjaaa.. säg inte det.. killen kanske inte ens smakat en fin blandning av arabica och robustabönor. ;)
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
alfax
c/o LL´s Forum

Post by alfax »

Imorgon blir det nog Gevalia:något att bjuda på när det kommer en oväntad gäst ,och så tackar vi för kaffet och åker hem med 3 poäng.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Roger
Forumdemon

Post by Roger »

buck wrote:
c70t5 wrote: Men vad det gäller vetskap om kaffe, ja, då sätter jag en tjuga på Gunnar!!!! :roflol:
/T5!!
Mjaaa.. säg inte det.. killen kanske inte ens smakat en fin blandning av arabica och robustabönor. ;)
trodde väl att du skulle komma med ett inlägg om kaffe :)
törstens fiende
Pank
Forumamatör

Re: Nybro

Post by Pank »

c70t5 wrote:Jag ar inne en sväng på Nybbarnas klotterplank, och kan konstatera att en härsknare stämning får man leta efter.
Jag trodde att man som supporter ska stötta sin klubb i vått och torrt, men ack vilka smällar på fingrarna jag fick.

/T5!!
hehehe......."stöttar sin klubb i vått och tort".....
I detta skedet hade Nybro åkt på däng i 8 matcher i rad om jag inte minns alldeles fel.Så det var inte att undra på att känslorna svallade. Ni har ju bara åkt på däng i ett fåtal så vad ojar ni er över eg nu?
C70T5
c/o LL´s Forum

Post by C70T5 »

Jag anser inte att det är en härtsk stämning här inne, gör du?
Att vi stöttar vår klubb är det inget snack om, ngt annat?
Men måste erkänna att det svider lite...

/T5!!
Last edited by C70T5 on 28 September 2004, 19:46, edited 1 time in total.
Pank
Forumamatör

Post by Pank »

tja,det beror väl på vad man lägger in i det ordet.Det är väl bara att läsa vad som skrivs om tränaren här.
Tycker bara att det borde finnas lite mer tålamod,alla lag har ju sina svackor.
C70T5
c/o LL´s Forum

Post by C70T5 »

Förvisso, men Gunnar har väl slutat upp med att vara kommentator nu lr?
Och vips, se ni vann ju över Lakers med! :wink:
Håller med dig beträffande tålamod, men som sagt det svider alltid efter en förlust.

/T5!!
Pank
Forumamatör

Post by Pank »

Tycker inte ni ska se det som att alla lag hemskt gärna vill slå just er,Det kommer så många spelare från alla håll och de ger blanka fan i vem de möter.Det är nog supportrarna som trissar,inte spelarna.
Det viktiga igår var att få tre pinnar,mot vem spelade inte så stor roll.
Post Reply