Ryktet säger

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Post Reply
Fidde
Forumentusiast

Ryktet säger

Post by Fidde »

Att det är 2 nya backar på g till Lakers och att Jeremias ska lånas ut till Tingsryd.
C70T5
c/o LL´s Forum

Post by C70T5 »

Å fan...

/T5!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Per Carlsson
c/o LL´s Forum

Post by Per Carlsson »

låter rätt osannolikt
Putte#24
c/o LL´s Forum

Post by Putte#24 »

Stackars Jerry :roll:
Daniel
Forumterrorist

Post by Daniel »

ut lånad till till Tingsryd det kan inte va sant :( :( :(
Snoken
Forumterrorist

Post by Snoken »

Då är det bättre att bli utlånad till Lakej Hockey istället.
Klonis
Ordförande Lakers Lakejer

Post by Klonis »

Låna ut olsson i så fall jerry ska vi ha kvar!
Zrekal
Forumdemon

Post by Zrekal »

Tror det är bra för "Jerry" med mera speltid i div.1. Tycker inte han är mogen för allsvenskan ännu...
Klonis
Ordförande Lakers Lakejer

Post by Klonis »

Rickard Andersson wrote:Tror det är bra för "Jerry" med mera speltid i div.1. Tycker inte han är mogen för allsvenskan ännu...

Nej kanske inte men inte fan ska han till TAIF :evil: Xoogman kan väl ta hand om han istället :wink:
Varanen
c/o LL´s Forum

Post by Varanen »

Men i TAIF utveclas man väl inte. Behåll honom. Killen gör ju framsteg för varje träning och byte. Att han inte är allsvenskans stabilaste back ännu, må vara hänt, men det finns andra i laget som inte är det heller. T ex Cu...Bizon vad gör du här!?....NEJ! AAAARRGGHHH!!!
buck
c/o LL´s Forum

Post by buck »

stackars Jerkka... ;)

Kan redan tänka mej det man kommer säga i framtiden...

"-Jo, Jeremias var en av de mest lovande hockeyspelarna i Sverige då, men sen kom han till Tengsry o sen blev han sej aldrig lik..."
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Snoken
Forumterrorist

Post by Snoken »

Nåja, han skulle nog utvecklas i TAIF. De är ju ganska duktiga på att fostra spelare...var inte så dömande nu :wink:
Wolger

Usch ...

Post by Wolger »

Nä ge killen mer speltid så mognar han ... sätt han jämte en annan bra back som kan täcka upp hans misstag då de händer. Typ sätt han jämte Sundbom så ordnar det sig nog. Två backar till Lakers ? Calle kanske ? Hade inte gjort ont med något riktigt rutinerat.
PP
Forumamatör

Ang backar

Post by PP »

Tycker att Jeremias borde få fler chanser att visa vad han kan. Tycker att Jeremias är en bra defensiv back, bättre än tex Höök. Han är dessutom tuffare och mer orädd än Custemo och vi behöver just den inställningen på backsidan. Man skall INTE vara rädd för att var först på pucken i egen sarghörna - det är inte Jeremias. Sen behöver både han och blomman bli bättre på uppspelen, men det kommer - jag är säker.
Sudden
Forumproffs

Re: Ang backar

Post by Sudden »

jag kan säga att jag har väldigt bra insider och den person säger att Jeremias inte är på väg att bli utlånad.. Han vill inte själv för de första.. Jag förstår han :evil:
Alla till Lakerdome.... Arup e kung!!!!!!!
Il Postino
Forumamatör

Post by Il Postino »

Sen tror jag inte Augustin är den typ av back Tingsryd är ute efter för att stärka upp sitt virriga försvar.
Tror inte ett dugg på detta.

Dessutom har klubben enligt vad jag förstått, lånat ut två av de unga killarna som redan fanns i laget till KRIF.
Erik Hjelm och Jakob Fridhagen, varav den senare spelade en hel del i a-laget redan förra året.
Post Reply