Ryktet säger
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Ryktet säger
Att det är 2 nya backar på g till Lakers och att Jeremias ska lånas ut till Tingsryd.
-
- c/o LL´s Forum
stackars Jerkka... ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Kan redan tänka mej det man kommer säga i framtiden...
"-Jo, Jeremias var en av de mest lovande hockeyspelarna i Sverige då, men sen kom han till Tengsry o sen blev han sej aldrig lik..."
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Kan redan tänka mej det man kommer säga i framtiden...
"-Jo, Jeremias var en av de mest lovande hockeyspelarna i Sverige då, men sen kom han till Tengsry o sen blev han sej aldrig lik..."
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Ang backar
Tycker att Jeremias borde få fler chanser att visa vad han kan. Tycker att Jeremias är en bra defensiv back, bättre än tex Höök. Han är dessutom tuffare och mer orädd än Custemo och vi behöver just den inställningen på backsidan. Man skall INTE vara rädd för att var först på pucken i egen sarghörna - det är inte Jeremias. Sen behöver både han och blomman bli bättre på uppspelen, men det kommer - jag är säker.
Re: Ang backar
jag kan säga att jag har väldigt bra insider och den person säger att Jeremias inte är på väg att bli utlånad.. Han vill inte själv för de första.. Jag förstår han ![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Alla till Lakerdome.... Arup e kung!!!!!!!
- Il Postino
- Forumamatör
Sen tror jag inte Augustin är den typ av back Tingsryd är ute efter för att stärka upp sitt virriga försvar.
Tror inte ett dugg på detta.
Dessutom har klubben enligt vad jag förstått, lånat ut två av de unga killarna som redan fanns i laget till KRIF.
Erik Hjelm och Jakob Fridhagen, varav den senare spelade en hel del i a-laget redan förra året.
Tror inte ett dugg på detta.
Dessutom har klubben enligt vad jag förstått, lånat ut två av de unga killarna som redan fanns i laget till KRIF.
Erik Hjelm och Jakob Fridhagen, varav den senare spelade en hel del i a-laget redan förra året.