Bästa Supportrarna i SHA??
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Bästa Supportrarna i SHA??
Är enligt mig är det Rögle BK, vad tycker ni?
När Röglesupportrarna enbart ägnar sig åt det de ska göra så är klacken en het kandidat till titeln
Men tyvärr så verkar det inte ha så lätt med att få bort alla rötäggen :fuck:
Annars tycker jag Arbogas och Växjö´s fans ser ut att va trevliga och att de dessutom verkar ägna sig åt det dom skall göra, nämligen att heja fram sitt eget lag gör ju inte saken sämre
Väl mött i serien i år
Men tyvärr så verkar det inte ha så lätt med att få bort alla rötäggen :fuck:
Annars tycker jag Arbogas och Växjö´s fans ser ut att va trevliga och att de dessutom verkar ägna sig åt det dom skall göra, nämligen att heja fram sitt eget lag gör ju inte saken sämre
Väl mött i serien i år
Alltid Goisare......Jutet kaa :headbang:
Jo det är sant, helt klart ska man stötta sitt lag i första hand. Men sen handlar ju det också om att psyka motståndarna, ingen motståndare ska känna sig välkommen i Ängelholms Ishall.
På det visset får man motståndarspelarna i obalans, men givetvis är sitt eget lag som ska få höra att dem har hemmaplan.
Jo, finns en liten klick som "skitar ner" för AIA, åker runt och kallar sig Rögle supportrar, men det ända dem vill är att slåss. Det är jävligt tragiskt, men man vet nu vilka dem är och man har folk som håller koll på bara dem under matcherna, men frågan är hur långt ska det gå innan man portar dem?
Nja, vi tar inte riktigt upp hela ståplats där, rymmer en del folk men håller vill uppe i vänster hörna, du lär märka var
Nej, men kommer kanske upp till er på fredag, ska bli skojigt.
Lycka till i vinter!!
På det visset får man motståndarspelarna i obalans, men givetvis är sitt eget lag som ska få höra att dem har hemmaplan.
Jo, finns en liten klick som "skitar ner" för AIA, åker runt och kallar sig Rögle supportrar, men det ända dem vill är att slåss. Det är jävligt tragiskt, men man vet nu vilka dem är och man har folk som håller koll på bara dem under matcherna, men frågan är hur långt ska det gå innan man portar dem?
Nja, vi tar inte riktigt upp hela ståplats där, rymmer en del folk men håller vill uppe i vänster hörna, du lär märka var
Nej, men kommer kanske upp till er på fredag, ska bli skojigt.
Lycka till i vinter!!
Väljer bort Rögle eftersom man blivit väldigt dåligt bemött därnere. Å då pratar vi inte enbart om enstaka supportrar. Förra året slog det allting annat då en familj vräkte ur sig det ena efter det andra till oss som satt jämte. Under en träningsmatch!
Bästa supportrarna såhär långt går till Västerås.. De skötte sig väldigt bra förra året och gav en god ljudmatta vid deras senaste besök. Iår törs jag nog säga att Lakers Lakejer kommer tillhöra toppen, då jag såväl hoppas och tror att LL inte sviker även om det går sämre än förväntat.
Bästa supportrarna såhär långt går till Västerås.. De skötte sig väldigt bra förra året och gav en god ljudmatta vid deras senaste besök. Iår törs jag nog säga att Lakers Lakejer kommer tillhöra toppen, då jag såväl hoppas och tror att LL inte sviker även om det går sämre än förväntat.