Jo jag tycker det men det finns säkert andra som har en annan åsikt. Men skit samma?
Har just vunnit en aktion om Henrik Anderssons matchtröja som han hade förra säsongen i Linköpings HC den gick på 1600:- men jag hade gått mycke högre om det hade behövts. Jag hade 5 orsaker att jag ville ha just hans tröja.
1. Min faviss spelare Nr.1 i LHC var nr 19 Håkan W Karlsson
2. Henke gjorde ett bra jobb för clubben i tröja nr 19
3. Henke å jag är båda Queens Park Rangers fans
4. Vi är också båda två Öster fans
5. Både Henke å jag är ju Smålänningar från början fast det är klart jag kanske räknas som en f.d. Smålänning efter 33 år i Linköping.
+ att alla pengarna från aktionen från förra årets matchtröjor går till att finansera J20 nya matchställ.
Hoppas att det finns flera som är lika tokiga som jag så behöver man ej känna sig ensam. Vad säger ni?
Lycka till i AS Lakers! P.S. Hälsa gärna till Henke....................
Är man inte klok?
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Du är inte ensam... http://www.kvalextra.com/index.php
QPR:vad trevligt att Du fick Henriks tröja ,har varit och sett på ett par träningar nu och jag bara njuter ,vilket handleder den killen har och dessutom var det roligt att Du också håller på Öster att Henrik gör det visste jag innan.Han är en sån kille som också förstår att man kan vara fans för olika lag om det gäller olika sporter och det verkar du också inse.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Anderzon: Härligt att se.......................
Alfax: Jo jag är riktigt glad åt min tröja å den kommer att bäras på premiären den 24/9 mot Dif i globen med Stolthet.
Ja i Henke där har ni fått en mycket duktig hockeyspelare som du sa så har han mycket kännsliga handleder å bra speed på rören ni kommer att få mycket nytta av honom + att han är en trevlig kille. Han var mycket omtyckt av fans här uppe i Linköping en kille som ger allt för laget, jag blev faktiskt förvåna att han ej fick nytt kontrakt med oss för jag tyckte att han gjorde en hel OK säsong för oss. Det fanns andra som enligt mig var sämre men det är ju tränaren som styr. Angående Öster så kommer jag ihåg 1968 såg några matcher då som liten grabb (nu kanske du förstår att jag ej är så purung) å det blev Guld för nykomlingen vilken glädje i samma veva eller ett år tidigare så blev jag QPR-Fans å i ärlighetens namn så har jag sett mer QPR matcher live en Östers. 35 matcher live har det blivit med QPR å i våras blev det två st varav play-off
finalen på Millennium Stadium i Cardif med 66.900 på läktarna var höjdpunkten och om snart 1 ½ vecka så bär det iväg till London för att se nästa match med QPR.
Jag kommer att följa er i AS å hoppas att det går bra för er det är alltid roligt när det kommer upp nya lag å skakar om det så kallade etablissemanget men skit får man som nykomling, jag vet hur det är att vara nykomling. Vi är väl inte riktigt accepterade i ES ännu men vi står upp för laget å föreningen till 110 % en dag kommer dom att få se.
Så skit i vad andra tycker stå upp å var stolta!
Ha Det................
Alfax: Jo jag är riktigt glad åt min tröja å den kommer att bäras på premiären den 24/9 mot Dif i globen med Stolthet.
Ja i Henke där har ni fått en mycket duktig hockeyspelare som du sa så har han mycket kännsliga handleder å bra speed på rören ni kommer att få mycket nytta av honom + att han är en trevlig kille. Han var mycket omtyckt av fans här uppe i Linköping en kille som ger allt för laget, jag blev faktiskt förvåna att han ej fick nytt kontrakt med oss för jag tyckte att han gjorde en hel OK säsong för oss. Det fanns andra som enligt mig var sämre men det är ju tränaren som styr. Angående Öster så kommer jag ihåg 1968 såg några matcher då som liten grabb (nu kanske du förstår att jag ej är så purung) å det blev Guld för nykomlingen vilken glädje i samma veva eller ett år tidigare så blev jag QPR-Fans å i ärlighetens namn så har jag sett mer QPR matcher live en Östers. 35 matcher live har det blivit med QPR å i våras blev det två st varav play-off
finalen på Millennium Stadium i Cardif med 66.900 på läktarna var höjdpunkten och om snart 1 ½ vecka så bär det iväg till London för att se nästa match med QPR.
Jag kommer att följa er i AS å hoppas att det går bra för er det är alltid roligt när det kommer upp nya lag å skakar om det så kallade etablissemanget men skit får man som nykomling, jag vet hur det är att vara nykomling. Vi är väl inte riktigt accepterade i ES ännu men vi står upp för laget å föreningen till 110 % en dag kommer dom att få se.
Så skit i vad andra tycker stå upp å var stolta!
Ha Det................