TIK förlorade hemma mot LHC med 1-6. Vågar vi hoppas på att göra ett par mål? Tyvärr verkar vi inte trivas i Vida längre.
Vi tar med oss kampviljan i första perioden mot FBK och försöker orka i 60.
VLH - TIK 28/11 2024 kl.19.00
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Re: VLH - TIK 28/11 2024 kl.19.00
Förlorar vi båda hemmamatcherna denna veckan, då måste Jörgen gå, och ta med sig ett antal spelare. Denna veckan blir avgörande.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
- PutteA
- Styrelsen Lakers Lakejer
- Kontakt:
Jag tror inte det hjälper att skeppa Jörgen. Han gör vad han kan med skräpet han har att jobba med.vlk skrev: tis nov 26, 2024 10:49 pm Förlorar vi båda hemmamatcherna denna veckan, då måste Jörgen gå, och ta med sig ett antal spelare. Denna veckan blir avgörande.
Vi lär knappast lyfta om vi agerar som HV brukar göra och sparka tränare. Däremot hade Evertsson behövt jaga rätt på ett antal rejäla målskyttar.
Men för oss verkar alltid marknaden vara klen. Medan andra lag plockar in spelare på löpande band. Hur många har HV plockat in i höst? Joey Laleggia Jonathan Ang, båda från NLA. Örebro plockade in Kossila. Men så länge HE tror på detta så finns ju hoppet......
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
Ja. Du har kanske rätt, men vad ska man göra om inte truppen förändras. Att Jörgen inte kan trolla med skräp förstår jag. Jag ser bara inte hur vi ska vända detta….det är ju uppenbart att truppen är för dålig.PutteA skrev:Jag tror inte det hjälper att skeppa Jörgen. Han gör vad han kan med skräpet han har att jobba med.vlk skrev: tis nov 26, 2024 10:49 pm Förlorar vi båda hemmamatcherna denna veckan, då måste Jörgen gå, och ta med sig ett antal spelare. Denna veckan blir avgörande.
Vi lär knappast lyfta om vi agerar som HV brukar göra och sparka tränare. Däremot hade Evertsson behövt jaga rätt på ett antal rejäla målskyttar.
Men för oss verkar alltid marknaden vara klen. Medan andra lag plockar in spelare på löpande band. Hur många har HV plockat in i höst? Joey Laleggia Jonathan Ang, båda från NLA. Örebro plockade in Kossila. Men så länge HE tror på detta så finns ju hoppet......
Säg vad du gör och gör vad du säger !
- PutteA
- Styrelsen Lakers Lakejer
- Kontakt:
VLH - TIK 2[emoji239[emoji2394]]/11 2024 kl.1[emoji239[emoji2395]].00
Ja vlk, men många av oss sa ju detta ganska tidigt. Så jag är inte jätte överraskad av vårt resultat så här långt. Eller kanske lite, och då att vi faktiskt tagit poäng. Vilket är det som faktiskt ger lite hopp. Annars finns det inte mycket att glädjas åt.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Så är det med det, som det