Måste säga att det känns bra efter att ha läst vad alfax skrev att Strömbäck tyckte om situationen. Inte att det till 99% är klart att han inte får nytt kontrakt, utan att man ser det med öppna ögon och inser just det, spelets regler. Om han inte får nytt så, TACK STRÖMBÄCK FÖR TIDEN I LAKERS!
jag väntar med lyckönskningar tills det är 100% klart.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
ja eftersom det stod i SMP idag så borde det väl vara klart?
Tack för den här tiden Strumpan! Hoppas på fortsatt välgång för dej!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Okej, någon som vet hur fan klubben ska göra med Strumpan?
Han är ju kvar i laget och tränar på som vanligt med dom och har dom inte kommit fram till om han behövs eller ej än så är det ju ren personterror!
Vore skit skoj att få se honom vara med Lakers i allsvenskan. Kanske han också gör succé som slitvarg i 4:e femman eller som inhoppar med jämna mellanrum. Jag vet att han mycket väl skulle kunna mantra den rollen och göra det med stil...
Det är rätt att dom "jobbar för en lösning med strumpan" och att "han vet vad som gäller" men inte att klubben inte säger nåt utåt då vad jag har förstått det hela redan är max av forwards, eller? Det är vad som är kasst...
Strumpan är väl inte dum heller. Finns det ingen plats så gör det inte och hålla honom kvar utan att säga nåt tycker jag är fel men det säger ju "Kanslisten" att klubben inte gör så nä då är det väl inget som är kasst antar jag?!
Tackar, roligt att höra. jag hämtar krafter under sommaren för att orka med spänningen som kommer under höst/vinter/vår. Det blir bara bättre och bättre hur kommer det bara att sluta?
Alfax: Japp, jag är helt bakvänd som går i ide på sommaren, men man behöver komma igen och stranden med allt vad det innebär är fantastisk tycker jag.
Men nu blir det full fart framåt, en säsong som vi alla ser fram emot.