Det enda jag sitter o tänker på nu är att det inte får bli en period 2 a'la fbk borta...är rädd för att det lär bli så. Rydahls och pkläget hade gärna fått gå in
Gött med lite backmål och att vara tillbaka på en direktplats. Leino bidrar med kreativitet och har sett till att Hennessy-linan nu är ett offensivt hot. Äntligen!
Dannedd wrote:Bra tryck från Lakejerna idag men ni kan väl ändå inte sjunga "ni ska inte komma hit och ta några poäng..."
Man kan väl syfta på att dom inte ska komma till sin hemmaborg och ta några poäng. Så jag tycker det funkar och absolut inget att hänga upp sig på. Kul att man hördes mest i TV.
Lite bättre inställning idag, men samtidigt finns det perioder när inte mycket kuggar. Bättre tendenser i special teams, men inte bra och Hur hade det gått mot ett bättre lag? Inte alls är min gissning.
När vi ändå är inne på Klack och hejaramsor, så måste man väl berömma RBKs val av musik när motståndarna gör mål eller vid utvisning. Här spelas det imperial troops från Star Wars och Judas breaking the law för glatta livet inget negativt där inte, nästan som ryggdunk och öl med grabbarna.....