Djurgården-Växjö Lakers 22/9 CHL
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Djurgården-Växjö Lakers 22/9 CHL
Verkar laborera lite i femmorna ikväll sen står nog Steen va
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
-
- Forumdemon
Re: Djurgården-Växjö Lakers 22/9 CHL
Viktig match för självförtroendet detta känner jag. Vinst ikväll så känns inte Fbk som en lika stor utmaning sen.
Vi möter ett lag som slarvar rejält hela matchen och ändå ligger vi under med 3-1
Helt otroligt
Helt otroligt
Skandal! 

Ärligt talat; fy fan vad dåligt det är i år......
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Inget av lagen bryr sig ju nämnvärt...
-
- c/o LL´s Forum
500 åskådare på plats. Sjukt. Hockeyn är STEKHET i Hufvudstaden
För att vara sjukt positiv så krävs det bara att vinna med 2 puckar för att gå vidare såvitt jag vet. Men det får fan inte bli torsk mot FBk på torsdag då kommer det smälla över för vissa.
[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/51/Flag_of_sm%C3%A5land.svg/120px-Flag_of_sm%C3%A5land.svg.png[/img] ©
I have come here today to chew bubblegum and kick ass... and I´m all out of gum
I have come here today to chew bubblegum and kick ass... and I´m all out of gum
-
- c/o LL´s Forum
Jag vet faktiskt inte, om jag ska vara ärlig. Ena stunden tänker jag "Vafan, vi blir ju inte utspelade direkt, plus att vi ska vara bäst framåt våren - inte hösten" och nästa tänker jag "Detta är så jävla kasst. Något måste hända - pronto."
-
- c/o LL´s Forum
Är det någon mer som har magsår efter vad vi har sett ikväll?
Förresten, vem är den där Gynge? Han ser extremt fyrkantig och osmidig ut. Två frilägen som han normalt aldrig sumpar. Det var tydligen det bästa Evertsson kunde hitta. Daniel Viksten är ju mer målfarlig..och $$$ billigare.
Förresten, vem är den där Gynge? Han ser extremt fyrkantig och osmidig ut. Två frilägen som han normalt aldrig sumpar. Det var tydligen det bästa Evertsson kunde hitta. Daniel Viksten är ju mer målfarlig..och $$$ billigare.
-
- Forumentusiast
Skittråkigt och skitnödigt... Bra där, Lakers!
Tillkommer nog många nya fans i år..
Tillkommer nog många nya fans i år..

Men om han normalt sett "aldrig" sumpar dom borde det väl vara ok även i din lilla värld.Lakershjärta71 wrote:
Förresten, vem är den där Gynge? Han ser extremt fyrkantig och osmidig ut. Två frilägen som han normalt aldrig sumpar.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
-
- c/o LL´s Forum
Jag är inte proffs på heltid eller tjänar de pengarna Gynge tjänar som hockeyspelare. Han borde ha förvaltat en av de två frilägena om det är menat så att kan ska vara en sniper hos oss. Du tycker ju egentligen precis som jag fast du inte vågar säga det.Niles wrote:Men om han normalt sett "aldrig" sumpar dom borde det väl vara ok även i din lilla värld.Lakershjärta71 wrote:
Förresten, vem är den där Gynge? Han ser extremt fyrkantig och osmidig ut. Två frilägen som han normalt aldrig sumpar.
Tycker Gynge hittills gjort det som förväntats av honom, sen gör alla spelare missar då och då.
Finns andra spelare som är mer relevant att klaga på
Finns andra spelare som är mer relevant att klaga på
Tycker egentligen inte att det finns någon direkt spelare som ska hängas utan det är helheten som är dålig. Laget fingerar inte som det bör varken framåt eller bakåt, inte i PP eller BP. Jag håller fast vid att det däremot saknas EN riktig spetsspelare. Det är därför Hallam får göra rokader både här och där. Men det är svårt att trolla med knäna.. Jag anser att man var aningen naiva när man stängde truppen efter Gynge.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
är, me det som är, så är det

Amen!PutteA wrote:Tycker egentligen inte att det finns någon direkt spelare som ska hängas utan det är helheten som är dålig. Laget fingerar inte som det bör varken framåt eller bakåt, inte i PP eller BP. Jag håller fast vid att det däremot saknas EN riktig spetsspelare. Det är därför Hallam får göra rokader både här och där. Men det är svårt att trolla med knäna.. Jag anser att man var aningen naiva när man stängde truppen efter Gynge.
Jag är inte på något sätt nöjd med vare sig lagbygget eller resultaten som dock (med tanke på lottningen) är helt väntade, men är det någon som sliter, kämpar, visar vilja OCH levererar så är det väl för fan Gynge????Lakershjärta71 wrote: Förresten, vem är den där Gynge? Han ser extremt fyrkantig och osmidig ut. Två frilägen som han normalt aldrig sumpar. Det var tydligen det bästa Evertsson kunde hitta. Daniel Viksten är ju mer målfarlig..och $$$ billigare.
Lite osäker på dina förväntningar där???
Du menar att du hellre tar Wiksten???